![Re[Sens]](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2025/09/ReSens.-25.09.2025-857x1286.jpg.webp)
Еко-святкування: Re[Sens] висадив алею з 50 дерев на честь першої річниці бренду
Екологічне свято
Український sustainable-бренд професійної косметики Re[Sens] відзначив перший день народження, висадивши 50 дерев.
![Re[Sens] день народження](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2025/09/ReSens.-25.09-1.2025.jpg.webp)
Re[Sens] відзначив перший день народження, висадивши 50 дерев.
Подію було проведено спільно з Mama Plant a Tree – благодійним проєктом, який об’єднує екологічні та гуманітарні ініціативи. Зокрема підтримку програм із розмінування територій України. За рік партнерства разом команди висадили понад 400 дерев.
Re[Sens]: історія бренду
Бренд Re[Sens] заснували Юлія Полякова (University of Cambridge, co-founder правозахисного проєкту We are from Ukraine), Ольга Гужик (екоактивістка, лекторка, випускниця University of Cambridge) та Юлія Гагаріна (хімікиня з 20-річним досвідом формулювання).

Ольга Гужик, Юлія Гагаріна, Юлія Полякова.
Філософія
В основі філософії бренду – концепція “slow is the new smart”. Це бачення краси як процесу, що підтримує баланс, а не гонитву за швидкими результатами.
Re[Sens] роблять акцент на формульних інноваціях:
- екзосоми як революційний інструмент клітинної комунікації,
- microbiome-friendly консервація,
- інтелектуальні пілінги 2.0,
- очищення на основі амінокислот,
- фокус – не на боротьбі зі зморшками, а на подоланні запалення як головного тригера старіння.
![Re[Sens] косметика](https://marieclaire.ua/wp-content/uploads/2025/09/ReSens23.09.2025.jpg.webp)
Бренд бачить красу як процес, що підтримує баланс, а не як гонитву за швидкими результатами.
Досягнення
Re[Sens] вийшов на п’ять міжнародних ринків, включно з ринками Великої Британії та Іспанії. Бренд отримав світові відзнаки і номінації: Innovation Award 2025 у Лондоні, The Aesthetics Awards у категорії Best New Innovative Product, а також Green Award, Édition Spéciale by LUXE PACK у Парижі. Elle Japan відзначив Re[Sens] як найкращий український бренд, що з’явився на світовій сцені.
Фото: Re[Sens]
Більше від
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Куди здати непотрібні речі в Києві: гід із благодійності, утилізації та переробки
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я