RE[SENS] – перший бренд на ринку професійної косметики, який повністю відмовився від пластику

Екосистема шкіри = екосистема планети — тепер це не гасло, а реальність.  В Україні з’явився новий бренд, який поєднує ставлення до чутливої екосистеми шкіри та ставлення до не менш чутливої екосистеми планети. Зустрічайте, Re[Sens], бренд про який заговорять у світі, як про найкращий приклад еко-сталого бренду, що впровадив нові екологічні рішення.

 

RE[SENS] – перший бренд на ринку професійної косметики, який повністю відмовився від пластику-Фото 1

 

Re[Sens] – перша sustainable марка на ринку професійної косметики, яка має безпрецедентне ставлення до упаковки в Україні та за її межами. Після трьох років досліджень, переосмислення споживання та догляду засновниці бренду готові довести, що створення якісного healthy-продукту, упаковка якого абсолютно не шкодить планеті — можливе.

Українськи розробниці Re[Sens] :

Юлія Гагаріна – хімікиня з 20+ років досвіду розробки косметичних формул для різних брендів. Спікерка численних конфе- ренцій, де популяризує науку та косметологію «без хемофобії»

Юлія Полякова та Ольга Гужик – співзасновниці компанії G&P Group та ГО We are from Ukraine. Випускниці University of Cambridge (Institute of Sustainability Leadership) 2023, еко-активістки, лекторки.

Бренд RE[SENS]  — повністю українська розробка, яка поєднала в одному продукті цілий «букет» інновацій.

 

RE[SENS] – перший бренд на ринку професійної косметики, який повністю відмовився від пластику-Фото 2

 

Новий підхід до догляду за чутливою шкірою.

Чутливість шкіри — глобальна проблема, яка продовжує зростати в умовах забрудненого середовища та стресового способу життя людей по всьому світу. Чутливість шкіри — про що це насправді? Це особливість, яка вказує на наше фокусування на відчуттях, на здатність відчувати світ навколо нас. Це відображення внутрішньої чутливості людини, яка часто проявляється через стан її шкіри. Всі формули засобів RE[SENS] розроблені Юлею Гагаріною з дотриманням стратегії microbiome-friendly догляду за надчутливою шкірою.

 

RE[SENS] – перший бренд на ринку професійної косметики, який повністю відмовився від пластику-Фото 3

 

Застосування принципу нейрокосметики.

Впливаючи на сенсорні нейрони шкіри, ми впливаємо на роботу мозку. Наявність нейробіологічної комунікації означає, що всі системи організму працюють злагоджено та синхронно.  Сучасні технології виділення клітинних пептидів та метаболітів зі стовбурових клітин рослин, а також мікробіом-френдлі корекція пробіотиками/пребіотиками, спрямовані на покращення психоемоційного стану та здоров’я шкіри шляхом впливу на нейромедіатори.

 

RE[SENS] – перший бренд на ринку професійної косметики, який повністю відмовився від пластику-Фото 4

 

 Революційний підхід до створення упаковки. 

Упаковка кожного засобу (від баночок та тюбиків до коробок)  повністю біорозкладається у природі, адже для її виробництва використанонатуральні та інноваційні матеріали:

  • АЛЮМІНІЙ — найбільш перероблюваний матеріалом в світі, який підлягає підробці безліч разів.
  • МІЦЕЛІЙ — отримується шляхом культивування грибів у спеціальних умовах, де йому надають відповідні поживні середовища, контролюють рівень вологості та температуру. З міцелію можна отримати будь яку форму для пакування продукту.
  • ДЕРЕВИНА. В пакуванні RE[SENS] використовуються дерв’яні кришки з різьбою всередині, які виготовляються в Житомирській області з дбайливо відібраної деревини.
  • ОПАЛЕ ЛИСТЯ. В пакуванні також застосовується папір, виготовлений із волокон опалого листя.
  • КВІТУЧИЙ ПАПІР. Кожен квітучий аркуш вироблений з відходів паперу кількох фабрик, до складу якого додають насіння різних рослин. 

 

RE[SENS] – перший бренд на ринку професійної косметики, який повністю відмовився від пластику-Фото 5

 

Читати також: Новинка від CHANEL: 5 хвилин релаксу з маскою-ексфоліантом Le Masque

 

 

 

Статьи по теме