
Ріанна запускає власний косметичний бренд
Ріанна випустить колекцію коштів під власним брендом та у співпраці з LVMH − Fenty.
Ріанна вже досить досвідчена у всьому, що стосується моди та краси. Вона вже створювала лінійку косметики для MAC, а з 2014 року обіймає посаду креативного директора Puma. Тепер 28-річна співачка уклала 10-мільйонний контракт з одним із найбільших конгломератів у світі моди – LVMH. Яка саме косметика виходитиме під брендом Fenty поки не уточнюється, але запуск її запланований на 2017 рік.
Більше від
- Beauty-подарунки для неї на Новий рік: 5 знахідок від українських брендів
- Від хвої до глінтвейну: 5 різдвяних свічок від українських брендів
- 8 різдвяних тренувань, за які ручаються фітнес-тренери: швидкі, дієві та веселі
- Під знаком комети: Chanel представили святкову колекцію макіяжу 2025
- Час сяяти: 8 ідей новорічного манікюру 2026, які підкорять всіх