Бренд Mary Kay презентує Олію-тінт для губ, ексклюзивну продукцію в рамках благодійної програми «Рожевий змінює життя», та ділиться важливістю соціальної складової в рамках стратегії сталого розвитку компанії.
Сьогодні існування успішного бізнесу без соціальної складової неможливе. Піклування про довкілля, благодійність, просвітництво – це ті складові брендів, які все більше впливають на вибір споживача.
Від заснування компанії у 1963 році, коли світом керували великі капітали та прибуток, Mary Kay почала впроваджувати соціальну відповідальність як невід’ємну складову стратегії розвитку бренду.
Ще у 1980-му році представники компанії Mary Kay та Незалежні Консультанти з краси виступили перед Конгресом і законодавчими органами США з важливими та дуже потрібними у той час вимогами:
У 1996 у США розпочав роботу благодійний фонд Мері Кей Еш для підтримки досліджень, спрямованих на подолання раку у жінок, а в 2000 році з’являється ще один напрям діяльності Фонду – боротьба з домашнім насильством.
Сьогодні діяльність благодійного фонду Мері Кей Еш реалізується по усьому світу в рамках благодійної програми «Рожевий змінює життя».
В Україні програма «Рожевий змінює життя» фокусується на підтримці жінок, які стикнулися з проблемою раку молочної залози. Щороку десятки жінок з усієї України отримують можливість безоплатно пройти програму реабілітації у Києві та Трускавці, що включає комплекс лікувальних процедур та заходів, спрямованих на подолання ускладнень та відновлення захисних сил організму після комплексного лікування раку молочної залози.
2025 рік не став винятком і програма підтримки триває. Адже статистика виявлення нових випадків раку молочної залози в Україні доволі невтішна: з цим діагнозом щороку стикаються тисячі жінок.
З 1 травня 2025 року Mary Kay презентує новий ексклюзивний благодійний засіб:
Олія-тінт для губ Mary Kay у двох відтінках: Карамель та Вишня.
Чудовий засіб 2-в-1, який не лише робить губи більш пухкими та додає кольору, а й дбайливо доглядає за шкірою губ.
Кілька переконливих аргументів додати нову олію-тінт від Mary Kay до косметички:
І найголовніший аргумент: 50 грн з продажу кожної одиниці олії-тінту Mary Kay перераховується на підтримку жінок, які перенесли операцію з видалення злоякісної пухлини молочної залози.
Долучайтеся до руху добра, ширте добрі справи разом з Mary Kay і не забувайте піклуватися про себе.
Більше про сталий розвиток Mary Kay та його соціальну складову читайте за посиланням.
https://www.marykay.ua/uk-ua/about-mary-kay/commitment/sustainability