Розкажіть, як вам удалося вдосконалити помаду Dior Addict. У попередній версії помади Tie and Dye головна складність полягала в тому, щоб поєднати одразу два відтінки в одному тюбику. А в оновленій версії Dior Addict – ще й поєднати дві формули, які змішуватимуться лише при нанесенні на губи. Абсолютно новий підхід, завдяки якому, з одного боку, ми отримали помаду-крем, що дозволяє пограти з кольоровими пігментами, а з іншого – зволожуючий і відновлюючий гель, він фіксує продукт і надає додатковий блиск. В результаті помада поводиться на губах, як бальзам. Справжнє диво сучасних технологій та механіки. Колірна палітра. Працюючи над цією колекцією, мені довелося уявити одразу 70 відтінків!
Читайте також: Ніколя Клотье про те, як вибрати свій аромат
Яка жінка виникає у вас уяві під час створення нового продукту? Я представляю комбінацію кольорів та текстур, які могли б перетворити як 16-річну мешканку Токіо, так і 45-річну уродженку Стокгольма чи бізнесвумен із Нью-Йорка. До речі, за допомогою останньої колекції у них буде достатньо інструментів для макіяжу в стилі Dior та, насамперед, для створення власного неповторного образу.
Як вийшло, що ви почали займатися макіяжем? Мене завжди приваблювала мода. В Антверпені, де розташована Академія образотворчих мистецтв, на вулицях можна зустріти студентів, одягнених як райські птахи. Мене це інтригувало, і я хотів стати дизайнером. Батьки не заперечували, але наполягали, щоб спершу я здобув «серйознішу» освіту. З дипломом рекламника я вступив до Академії (витончених мистецтв) і дуже багато чого навчився. І найголовніше – я зрозумів, що створення одягу мене вже не цікавить.
Нам дозволяли мандрувати з молодими бельгійськими дизайнерами на їхні покази в Парижі – Martin Margiela, Dries Van Noten… Ми знаходилися за лаштунками, допомагали одягати моделей, і там я відчув пульсуюче серце моди. Пристрасть, стрес, музика, декор, освітлення, перукарі та візажисти… Я вирішив поринути у світ макіяжу. Головними мотиваторами для мене як візажиста були мода та зйомки, але оскільки потрібно було на щось жити, я брався за будь-яку роботу – рекламу пральних машин, перетворення героїнь дівочих журналів… насправді це було гарною школою. Саме тут я навчився творити.
Читайте також: Осінь-2015: чотири тренди у макіяжі
Паралельно я продовжував співпрацювати із колишніми студентами Академії на fashion-зйомках. Ми надсилали фото до незалежних видань, і поступово їх почали публікувати. Крок за кроком я ріс. Коли мене привернули до створення продуктів макіяжу, я працював у Нью-Йорку. Я відкрив для себе інший бік індустрії краси, і з того часу мною рухалася не лише мода. Мені довелося мати справу з реальними, а не вигаданими складними завданнями – тональна основа, яка дає чітко прорахований результат, помада як окреме вбрання. Мені доводилося створювати продукти для жінок із чіткими вимогами, а не для моделей з подіуму. Для жінок, які просто хотіли бути чарівними. Зараз я знайшов новий підхід, і мені вдається порадувати тих і інших.
Ви тестуєте нові продукти на собі? Я пробую на собі абсолютно все, включаючи туш, тональний крем, помади… дуже важливо розуміти, які відчуття виникають під час їх використання…
Якось Крістіан Діор сказав: «Насолоджуйтесь віком, коли ще можна хвалитися…» У вас виходить? Кожен з нас повинен залишатися в душі трохи дитиною, бути готовою до маленьких безумств. Потрібно вміти дивуватися, ризикувати та жити граючи. Якщо раптом у мені згасне дитячий запал і я втрачу наївність, то відразу перетворюся на старого.