Для нової промо-кампанії Кара Делєвінь і Кейт Мосс знялися напівоголеними, накинувши на плечі лише культові тренчкоти Burberry. У кадрі подруги обіймаються і секретуються, дівчата роблять це так натурально, що, здається, саме так вони поводяться у звичайному житті.
Аромат, який Кара та Кейт щедро розпорошують на себе, — нова версія торішнього My Burberry. Туалетна вода вийшла легшою та свіжішою в порівнянні з оригіналом. Композиція звучить нотами півонії, фрезії та квітки лимона, що робить її ідеальним парфумом для літа.
Статті по темі:
Кейт Мосс та Лара Стоун зблизилися заради рекламної кампанії Balenciaga
Кейт Мосс вивели з літака за п’яний бешкет
Кара Делєвінь і Кейт Мосс у рекламі Mango