Співачка вирішила спробувати свої сили у б’юті.
26-річна Селена Гомес запускає власний бренд коштів для догляду за собою. Співачка дещо знає про бізнес, адже на її рахунку: створення лінійки спортивного одягу разом із брендом Puma, а також численні колаборації з маркою Coach. Схоже, Селена вирішила розширити кордони і поринути у бьюті-індустрію.
Вона подала заявку на реєстрацію товарного знака до Бюро за патентами та товарними знаками США 11 липня, за півтора тижні до свого 27-річчя. Торгова марка зареєстрована під її виробничою компанією July Moon Productions.
То яка продукція входитиме до нового бренду співачки? Згідно з даними Бюро за патентами та товарними знаками, бренд Selena Gomez випускатиме цілу низку продуктів, включаючи «аромати, косметику, засоби для догляду за волоссям, ефірні олії, засоби для догляду за шкірою та тілом» та багато іншого.
Читайте також: ГОТУЙТЕ ГАМАНЕЧКИ: КИМ КАРДАШ’ЯН І КАЙЛІ ДЖЕННЕР ВИПУСТЯТЬ ЛІНІЙКУ ПАРФЮМІВ
Новина про те, що Селена запускає власну лінійку краси не викликає подиву, враховуючи, що останні місяці вона змінила стиль і стала більш яскравою і зухвалою в плані макіяжу.
Нагадаємо, що Ріанна нещодавно анонсувала вихід нового косметичного продукту – Засоби для брів. Це будуть олівці Ultra Fine Pencil, які вийдуть у 14 різних відтінках.