Засоби, які вирішуватимуть реальні проблеми реальних людей
Шакіра представила свій бьюті-бренд isima. Вона продаватиме косметику для догляду за волоссям і буде обличчям нової марки.
Шакіра запустила косметичний бренд для догляду за волоссям.
У світі бьюті з’явився новий зірковий бренд: співачка Шакіра продаватиме косметику для волосся isima. Як зазначають представники бренду, усі засоби засновані на нових технологіях та формулах, що очікують на патент.
“Я надзвичайно пишаюся тим, що ми нарешті можемо представити isima – бренд, народжений із мого особистого досвіду та створений у співпраці з провідними науковцями індустрії. Волосся завжди було великою частиною моєї ідентичності. Як артистка, мати, донька та виконавиця – я і мої кучері пережили чимало. Я бачила, як мої друзі, родичі та багато інших жінок роками випробовували всі можливі засоби. Але жодна косметика не відповідала викликам складного волосся різних текстур”, – зазначила Шакіра.
Бренд враховує складну природу різних типів волосся. У центрі уваги – тип завитка, текстура, пористість, густота тощо. Продукти isima розроблені так, щоб вирішувати реальні проблеми реальних людей. Засновниця бренду Шакіра стане його обличчям та просуватиме соціальні ініціативи, пов’язані з освітою дітей, розвитком громад і розширенням можливостей для жінок.
До асортименту isima увійшли вісім продуктів для волосся і шкіри голови.
До асортименту isima увійшли вісім продуктів, які діють комплексно, щоб оздоровити волосся та шкіру голови. Це:
Уся продукція має сертифікати Leaping Bunny та The Vegan Society. У колекції використано фірмовий аромат, розроблений за міжнародними стандартами безпеки (IFRA). Ціни на продукцію – від $32 до $42. Засоби продаватимуться у магазинах Ulta Beauty та на сайті бренду.
Фото: isima