Sister`s Aroma: наша команда сьогодні знаходить розраду та втіху у роботі та розробці нових продуктів.
Юлія та Дарія, сестри-засновниці українського бренду Sister`s Aroma розповіли про те, як трансформується бренд у воєнний час, нові напрямки бізнесу та плани на майбутнє.
Як ви сприйняли новину про війну, зрозуміло, що до війни не можна підготуватися. Та чи ви вірили в те що росія може її розпочати?
Юлія: Ми не вірили та не готувалися. Про це свідчить і той факт, що напередодні вторгнення ми заїхали в офіс своєї мрії. Він коштував рекордну нам суму, яку ми ніколи в житті раніше не витрачали на оренду — 18 000 доларів. І ми тільки перший день як заїхали (23 лютого) і наступного дня (вночі) почалася війна. Тому ні, ми не очікували і навіть уявити собі не могли, що таке можливо.
Чи змінився ваш звичний життєвий та робочий розклади?
Дарія: Звичайно, все змінилося, тому що зараз наша команда знаходиться в різних куточках планети. Хтось виїхав з України, хтось залишився. Основну частину часу ми проводимо у зумах, до цього звикли працювати в офісі, влаштовувати брейншторми і зараз це все відбувається онлайн. Так, це не дуже зручно, але ми користуємось будь-якою можливістю, яка у нас зараз є.
Чим ви зараз займаєтесь?
Юлія: На разі ми з командою готуємося до виходу на Європейський ринок. Першою країною буде Польща. Ми готуємо маркетингову стратегію, фулфілмент, реєструємо компанію.
Вихід на ринок Польщі запланований на серпень, але паралельно з цим ми ведемо переговори зі США, Португалією, Іспанією, Чехією та Словаччиною.
Як війна позначається на вашій діяльності?
Дарія: Перші кілька тижнів було складно займатися роботою, не кажучи вже про якусь творчість. Думки були зовсім про інше. Але пізніше, коли прийшло розуміння, що треба брати себе в руки і рухатися далі, нам просто не можна зупинятися, треба допомагати і команді та сплачувати податки. Також перераховувати допомогу на ЗСУ.
Тому ми продовжуємо працювати і навіть зараз ми приступили до розробки продуктів, про які до війни і не думали.
Хочемо спробувати та додати новий напрямок — все, що пов’язане з йогою та з духовними практиками. Ми зараз активно шукаємо якісні, повністю натуральні матеріали для йогівських килимків, а також спілкуємося з дизайнерами одягу та спільно буде конструювати зручні костюми, в яких можна займатися йогою та носити в повсякденному житті.
Хто та що для вас є джерелом натхнення?
Юлія: Сьогодні для мене є натхненням саме життя, мої рідні та близькі, команда Sister’s Aroma, яка, незважаючи на складнощі, продовжує роботу. І звісно, Україна, яка бореться, і хочеться теж творити у своїй країні, для своєї країни.
Як ви змінили стратегію бренду? Які нові рішення було прийнято?
Дарія: Насправді, ми не змінили стратегію бренду. Тому що зараз, вивчаючи європейській ринок, ми зрозуміли, що повністю потрапляємо в сучасні тренди: екологічне виробництво, використання виключно еко-інгредієнтів, наші продукти сертифіковані ECOCERT, ми не тестуємо продукцію на тваринах, ми використовуємо упаковку, яку можна переробляти.
Так само, у нас буде новинка найближчим часом — це сонцезахисний ocean friendly крем. При потраплянні у воду, він не шкодить морським мешканцям і повністю розчиняється. Кожен наш продукт, який у нас вже є, або який ми тільки розробляємо, відповідає філософії нашого бренду — він еко-френдлі.
Як позначилася війна на попиті на асортимент бренду?
Юлія: Звичайно, обіг компанії впав в декілька разів. Але, незважаючи на це, ми продовжуємо працювати. І щодо асортименту, то трохи змістився відсоток продажу у бік доглядових засобів: гель для душу, крем для рук, лосьйони для тіла.
Яка з останніх новин вас потішила?
Дарія: Звичайно, емоційний стан дуже залежить від новин. Подивишся «добрі новини» від Арестовича і настрій підіймається. (Усміхається.) Бачиш сумні новини – настрій падає. Але насправді найголовніша новина, яка зможе вже нарешті порадувати – це буде звістка про перемогу.
В чому ви знаходите розраду від новин та подій?
Юлія: Ми зараз з головою пішли у розробку нових продуктів. Ми хочемо розробити незвичайну лінійку makeup продуктів для обличчя. Це буде не просто якісна деокративна косметика, вона буде покликана захищати та доглядати шкіру обличчя та губ, вії. Ми вже зараз у захваті від нашої нової туші, яка вже затверджена і незабаром вийде. Вона не тільки подовжує та фарбує вії, вона також лікуватиме, бо містить пептиди, вітаміни та олії. Ось і відповідь на ваше запитання: наша команда зараз знаходить розрядку та втіху у розробці нових продуктів.
Читайте також: ГОТУЄМОСЬ ДО ПЕРЕМОГИ: ФІТОРЕТИНОЛИ ДЛЯ ОМОЛОДЖЕННЯ ШКІРИ