THE HEART NOTE представляє першу косметичну лінійку свідомих доглядових рішень

THE HEART NOTE випустив першу лінійку доглядових рішень, які підкреслюють важливість усвідомленої любові до себе. Кожне рішення — унісекс.

THE HEART NOTE представляє першу косметичну лінійку свідомих доглядових рішень-Фото 1

Відповідальне ставлення до себе і вірність власній сутності — два принципи, що втілюють філософію THE HEART NOTE. Засновники бренду Андрій та Лєра пояснюють:

Справжня доросла любов до себе — це глибокий та комплексний підхід, за яким стоїть щоденний вибір та відповідальність за свої дії. Це баланс турботи та дисципліни. Головна ідея THE HEART NOTE полягає у тому, щоб виходити за межі звичного сприйняття любові до себе і заохочувати людей до глибшого самопізнання та прийняття своєї сутності. Саме це ми й спробували втілити у наших продуктах.”

THE HEART NOTE представляє першу косметичну лінійку свідомих доглядових рішень-Фото 2

Відмінність THE HEART NOTE в тому, що всі рішення підійдуть як для жінок, так і для чоловіків. Не секрет, що гелем для душу, лосьйоном для тіла та кремом для рук користуються всі. Адже будь-яка шкіра потребує догляду та зволоження. Власне тому кожна деталь доглядових засобів — від дизайну тари до ароматів — розроблена з акцентом на універсальність.

Андрій та Лєра підійшли комплексно до розробки бренду, що знаходить своє відображення в назві THE HEART NOTE.

THE HEART NOTE представляє першу косметичну лінійку свідомих доглядових рішень-Фото 3

У парфумів є три ступені запаху: верхня нота — та, яка чіпляє, яскрава і трохи різка; нижня нота — та, яку відчують тільки наближені, має тихий і приглушений аромат; і нота серця — основа аромату, яка розкриває характер парфумів. Тож THE HEART NOTE — це і є ілюстрація справжньості, суті та головного.

Перша лінійка бренду включає 7 продуктів: 3 креми для рук, 3 гелі для душу та лосьйон для тіла. Формули засобів THE HEART NOTE створені на основі дерматологічних досліджень та містять активні компоненти, що забезпечують ефективну дію кожного засобу.

THE HEART NOTE представляє першу косметичну лінійку свідомих доглядових рішень-Фото 4

Тара для гелів та лосьйонів виготовлена за унікальною пресформою, має стійкий до змивання дизайн та soft-touch покриття, для створення якого використовуються виробничі потужності за межами країни. Туби для кремів — екологічні та повністю переробляються.

Кожен засіб має унікальний аромат, який підходить для всіх: і жінок, і чоловіків.

THE HEART NOTE представляє першу косметичну лінійку свідомих доглядових рішень-Фото 5

«Створювати аромати для косметичних засобів, які гармонійно поєднуються з хімічним складом продукту, — це справжній технічний виклик. Унікальність ароматів THE HEART NOTE полягає в тому, що всі вони були розроблені з нуля. Жодних готових віддушок — тільки авторські композиції, створені спеціально для цієї лінійки. Для мене було важливо передати сучасність, свідомість і глибину як основні цінності бренду в кожному продукті. Саме тому на пошуки ідеального звучання та балансу нот пішли місяці роботи», — про співпрацю з THE HEART NOTE розповідає парфумер Анастасія Піддубна.

Читайте також: DERMATOLOGICA ПРЕДСТАВИЛИ НОВИНКУ BIOLUMIN-C NIGHT RESTORE

Детальніше ознайомитися з асортиментом та оформити замовлення можна на сторінці бренду в Instagram.

Статьи по теме