
Тільда Свінтон стала обличчям корейського бренда Sulwhasoo
Південнокорейський косметичний бренд Sulwhasoo оголосив акторку Тільду Свінтон своїм глобальним послом.

Британська акторка приєдналася до корейської поп-зірки Розе з музичного гурту Blackpink, яка представляє косметику Sulwhasoo з жовтня 2022 року. Рекламна кампанія Rebloom, у якій беруть участь дві зірки, розпочинається у березні.
Партнерство з Тільдою Свінтон має допомогти корейському бренду вийти на міжнародні ринки. В Sulwhasoo так пояснили свій вибір:
“Тільда Свінтон володіє новаторським мистецьким духом, який виходить за межі жанрів і кордонів, вона випромінює властиву лише ій ауру та безмежну красу разом з Sulwhasoo”.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Свінтон сподобалася концепція бренду: Sulwhasoo не гониться за модою, а намагається створити позачасову красу.
“Я вважаю, що дух і спадщина насправді більш, ніж цінні. Є справжня причина сфокусуватися на речах, які ніколи не зміняться”, – зазначає акторка.

У Тільди Свінтон вже є досвід співпраці з марками із світу краси. Акторка представляла косметику Nars і аромат французького парфюмерного нішевого бренда Etat Libre d’Orange.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Sulwhasoo
Читайте також: ХАНТЕР ШАФЕР — НОВЕ ОБЛИЧЧЯ АРОМАТУ MUGLER ANGEL
Більше від
- В Україні зʼявився новий нішевий аромабренд REASONANCE: як команда поєднує науку та мистецтво
- «Мене називають політично некоректним парфумером»: усі секрети ароматів від Tiziana Terenzi
- Осінній б’юті-фокус: головні новинки косметики для губ та очей
- Поповнюємо колекцію ароматів з Чорною п’ятницею: поради та лайфхаки
- Осінній б’юті-гід: найкращі новинки для обличчя та тіла