Топові новинки — на запит ринку. Як Fortis Beauty розвиває б’юті сферу
Іноземні компанії цікавляться українським б’юті ринком, готові співпрацювати та навчати наших косметологів і майстрів. Варто лише зробити крок назустріч. З середини 2022 року компанія-дистриб’ютор Fortis Beauty «привела» в Україну два європейські бренди RICA та Niche Beauty Lab. Вони відомі тим, що ефективно поєднують у доглядових засобах традиції та інновації. Та не менш важлива ідеологія цих компаній: екосвідомість і відсутність співпраці з ринком рф.
Fortis Beauty — фокус на тих, хто шукає нові можливості
Засновник компанії Fortis Beauty, Артем Валігура, працює у б’юті сфері вже понад 12 років. За цей час він добре зрозумів, чого прагнуть власники салонних бізнесів — робити клієнта щасливим, тобто задоволеним результатом. Саме щасливий клієнт забезпечує бізнесу успіх. Як цього досягти? Досліджувати і пропонувати нове, бути практичним і готовим вхопитися за можливості. Це насамперед про «нові обличчя» тобто бренди, які відповідають загальносвітовим стандартам безпечності продукції та її екологічності.
Артем поділився кейсом власної компанії. 7 років Fortis Beauty працювала як субдистрибутор, який надає партнерам можливість купити продукцію десяти і більше брендів разом і в одному місці. Проте ринок змінюється, і в компанії на це зважають, особливо на потребу в постійних новинках і унікальних продуктах. Зараз тут фокусуються на тому, щоб пропонувати продукти, в які ринок полюбить на роки, а не один сезон.
«Нам цікавіше привозити і мати в портфелі 3–4 преміальні бренди, ніж представляти десятки вже відомих на ринку», — каже Артем Валігура.
Під час повномасштабного вторгнення Fortis Beauty уклала прямі контракти з новими для України брендами з Італії (RICA) та Іспанії (Niche Beauty Lab).
«Поява цих брендів у нашому портфелі — результат проактивного пошуку, яким ми займалися від початку повномасштабного вторгнення. Ми шукали компанії, які виробляють продукцію топ-сегменту і не працюють з ворожою країною», — каже Артем.
Таке поповнення на умовах ексклюзивної співпраці відкрило багато нових можливостей представникам салонних бізнесів. Чим цікаві ці бренди?
RICA — народжена у підніжжя вулкану
Сімейна компанія RICA родом із Сицилії, базується в передмісті Катанії. За 25 років цей виробник, найбільше відомий дбайливими засобами для волосся, виріс до міжнародної компанії і працює у понад 70 країнах світу. Тут захоплюються ідеєю «відповідальної краси» в усіх її аспектах — від уваги до природи та до поваги до людей та тварин.
Турбота про довкілля, підтримка екологічної стабільності, відкритість до різних культур, а також увага до захисту тварин, — цього потребують споживачі, і RICA працює з цим. Усі продукти Naturica сертифіковані як 100% vegan та cruelty-free. В основі всієї продукції для волосся — вулканічна вода з підніжжя вулкана Етна. Формули містять активні компоненти та ефірні олії локальних рослин. У продукції не використовують силікони та парабени.
Відчути цю атмосферу, де з бурхливої стихії народжуються інноваційні доглядові засоби для волосся, змогли і українські б’юті підприємці та топ-майстри.
1 червня 2024 року партнери Fortis Beauty вирушили в освітній тур на виробництво RICA на Сицилії, організований та проспонсорований компанією. Тут була можливість познайомитися з командою та виробництвом бренду, побачити лабораторію, і, звісно, неймовірної краси природу, яка надихає створювати. Та головне — тут показали приклад того, як максимально раціонально використовувати доступні природні ресурси.
Майстри-колористи також мали можливість попрацювати з Семмі — головним технологом RICA, який захоплює своєю пристрастю до бренду і до своєї справи.
Niche Beauty Lab — заряджені наукою
Niche Beauty Lab — це іспанський бренд космоцевтики для обличчя, який за 2 роки зарекомендував себе на ринку України і Європи. Він посів топові місця на полицях магазинів та клінік краси.
Основний фокус бренду: наука та дослідження, які допомагають досягати помітних результатів. Усі продукти розроблені у власній лабораторії з найкращими активними інгредієнтами та технологіями догляду за шкірою. Компанія пропонує косметологам засоби по догляду за обличчям і тілом, чітко націлені на результат. Засоби не містять сульфатів, парабенів, ароматизаторів та не тестуються на тваринах.
Бренд активно співпрацює з лікарями-дерматологами, а також клініками і магазинами, проводить тренінги та інші освітні заходи.
Партнерство Fortis Beauty з новими для України брендами допомагає робити більший внесок у благодійні ініціативи. Так, у травні 2024 року компанія провела перший благодійний Beauty Forum, під час якого зібрали понад 100 тис. грн для захисників.
Та найбільший внесок компанії роблять, інвестуючи в розвиток і навчання українських підприємців — власників салонів, магазинів і клінік естетичної медицини. І це органічно вписується в концепцію Fortis Beauty «Люди. Бізнес».
«Важливо інвестувати в людей, адже вони — фундамент, на якому базується кожен бізнес. Завдяки небайдужим командам світ рухається вперед, а перед компаніями відкриваються перспективи для розвитку. Для нас люди і зв’язки між ними навіть важливіші за надприбутки. Тож ми цінуємо кожного, хто обирає співпрацю з нами», — підсумовує Артем.
Закордонні партнери — бізнеси та люди — готові активно ділитися знаннями, тому топ-майстри та власники салонів можуть долучатися до заходів і тренінгів, де можна дізнатися про новинки та переваги співпраці з Fortis Beauty. Одна з них — освітні б’юті тури для найбільш активних партнерів компанії.