Мережа магазинів косметики та товарів для дому преміум-класу ISEI презентувала свій флагманський бутік, розташований у ТРЦ Ocean Plaza (Київ), в оновленому дизайні та з цього приводу влаштувала «зелену» презентацію.
Приємний вечір пройшов на території бутіка, зібравши найкращих представників сфери «Бьюті».
У оновленому бутіку – все по-новому. Інтер’єр витриманий у стилі Asian Mood від дизайн-студії AlexDesign і нагадує казковий бамбуковий ліс, де панує її Величність Панда – новий символ мережі Isei.
В оформленні використовували багато натуральних текстур та матеріалів – дерево, камінь, рослинний декор, обравши максимально приємну для очей сіро-зелену кольорову гаму із соковитими акцентами та теплими відтінками деревини, – розповіла засновник Alex Design Олександра Вернега. — Особливу увагу приділили правильно підібраному освітленню. М’яке та тепле, воно створює приємну атмосферу у бутику, але головне – робить фокус на товарі, щоб клієнту було зручно вибирати той чи інший засіб.
Читайте також: КОРЕЙСЬКІ БЛОГЕРИ, ЯКИХ ВАРТО ЗНАТИ В ОБЛИЧЧЯ
Про асортимент бутіка та нові «фішки» для клієнтів розповіла гостям керівник мережі магазинів ISEI Ліліанна Ковтунець.
У нашому магазині покупець обов’язково відчує навіть найменшу турботу про нього, – прокоментувала Ліліанна, – Наприклад, якщо у вас розрядився телефон, ви без проблем зможете його зарядити – за вітриною магазину розташований столик із зарядним пристроєм, який підійде для мобільного будь-якої марки. А за допомогою планшета всередині торгового залу можна ознайомитись з каталогом продукції мережі, в якому представлений широкий вибір товарів із Кореї, Японії та Європи. Більше того, не виходячи з магазину, можна зробити онлайн-замовлення того товару, якого немає в даний час.
Протягом усього вечора гості змогли насолоджуватись музичними сетами від популярної саксофоністки України, екс-учасниці відомого жіночого джаз-бенду Freedom Jazz – Iva Sax. А також дегустували блакитне шампанське та вишукані сири від мережі магазинів європейських сирів «Сирне королівство».
Фінал заходу увінчався розіграшом із чудовими подарунками: подарунковими сертифікатами від квіткового партнера – квіткової студії Melissa, смачного спонсора «Сирне королівство» та косметичного набору від мережі ISEI.
Спеціальна гостя заходу – популярна співачка та постійний клієнт мережі ISEI Наталка Карпа.
[mc_gallery id=106480]
Довідка: ISEI – це магазини формату drogerie (дрогери), де можна придбати доглядову косметику, засоби гігієни для всієї родини, а також товари для дому преміум-класу з Кореї, Японії та Європи.. У мережі представлені засоби для догляду за тілом та волоссям від корейського бренду LG, доглядова косметика для жінок, чоловіків та дітей від преміального корейського бренду За. Також у бутіку можна знайти останні новинки від легендарного корейського бренду Missha, його «молодшої сестри» A“PIEU, бренду Холіка Холіка, Тони Молі, Koelf та інших.