Нова колекція TRIP:TYCH: косметична лінійка бренду представлена в пошкоджених флаконах, які були зіпсовані під час переїзду бренду через війну в Україні
Засновниця українського парфюмерного бренду Анна Грищенко вирішила не викидати недосконалі пляшечки лосьйонів і геля для тіла, які пошкодились під час переїзду в безпечніше місце, а навпаки – зробити з них повноцінну колекцію зі зниженими цінами, а виручені кошти надіслати на реконструкцію дитячого садочка в Бородянці.
TRIP:TYCH – нішевий парфумерний бренд, заснований у Києві. Делікатні вироби бренду та їхня лінійка по догляду за собою являються прекрасним прикладом поваги до природи, майстерності та краси людського тіла. Через війну в Україні, бренд переїхав у безпечніше місце, але мав на меті продовжувати роботу. Однак, під час переїзду продукції, алюмінієва поверхня флаконів косметичних засобів TRIP:TYCH були викривлені, хоча парфуми всередині не пошкодились.
Першим імпульсом засновниці бренду Анни Грищенко було їх списати, щоб ці погнуті пляшки не були черговим, хоч і невеликим, але все-таки нагадуванням про жорстокість і боротьбу, які тривають по всій Україні.
Але з плином часу всі в TRIP:TYCH почали відчувати, що пошкоджені пляшки насправді відображають те, що відбувається у них всередині через війну – фасад може бути трохи недосконалим, але вони не знищені повністю. Алюмінієві пляшки, зазвичай такі міцні й тривкі, тепер адаптувалися до обставин, як і всі в Україні.
Зазвичай такий уважний до деталей, зараз бренд демонструє всю неідеальність сьогодення через свою упаковку: аромати всередині залишились тими ж, що і були раніше: WORMWOOD, POPPY і MARIGOLD, але зовнішня поверхня показує труднощі, з якими бренд зіткнувся у зв’язку із переміщенням товару. Метафорично ж бренд бачить в цьому набагато більше – і витривалість українців і бажання й надалі робити свою улюблену справу, незважаючи на обставини.
Тому, замість того, щоб викинути пошкодженні флакони, TRIP:TYCH вирішив зробити з них повноцінну колекцію з цінами нижчими, ніж на звичайну колекцію, аби кожен міг долучитися, адже прибутки від DAMAGED BEAUTY LIMITED EDITION підуть на реконструкцію садочка для дітей та початкової школи в Бородянці: бренд співпрацює напряму зі старостою села та сподіваються, що будівництво завершиться до вересня.
Колекція DAMAGED BEAUTY LIMITED EDITION складається з парфумованого геля для рук та тіла, а також парфумованого лосьйону і представлена в 3 різних ароматах: WORMWOOD, POLLY, MARIGOLD.
Щоб підтримати бренд і справу CHILDREN’S, ви можете придбати колекцію DAMAGED BEAUTY LIMITED EDITION на сайті або через Instagram бренду.
Читайте також: ПОВЕРТАЄМО КРАСУ: ЯК У AVERINA CLINIC БЕЗКОШТОВНО ЛІКУЮТЬ ОПІКОВІ ТА УЛАМКОВІ ПОСТТРАВМИ ОБЛИЧЧЯ І ТІЛА, ОТРИМАНІ ПІД ЧАС ВІЙНИ