Український бізнес під час війни. Компанія SISTERS.
Під час повномасштабної війни українки продемонстрували всьому світу, що вони вміють боротися за свою землю і країну. Кожна обрала свій фронт: хтось воює на передовій, хтось волонтерить, а хтось продовжує розвивати економіку та активно донатити. Історій українок, що змінюють хід війни, безліч, і кожна з них по-своєму надихає. У рамках рубрики «Український бізнес під час війни» розповідаємо про українських підприємниць, які продовжили працювати та підтримувати економіку України. Надихаюче інтерв’ю з засновницями компанії SISTERS Оксаною Бішко та Ілоною Сич.
- Як війна вплинула на ваш бізнес? Як вдалось адаптуватись до нових реалій?
Звичайно ж ми, як і всі українці, до останнього не очікували, що в Україні розпочнеться війна. Тому ніяк не готувались до цього. Та уже з 3 березня відновили роботу, адже зрозуміли, що для того аби по-максимуму допомагати державі, ми мусимо працювати і працювати надзвичайно активно. Нам довелось адаптовуватись до роботи у військовий стан та швидко приймати рішення, як злагоджено відновити роботу та забезпечити ефективне функціонування та розвиток бізнесу.
Основна проблема, з якою ми стикнулись — це проблема логістики усіх брендів, що представлені в Україні. Товару, якого потребували наші клієнти, не вистачало катастрофічно. Проте, оскільки ми також є дистриб’юторами, зосередились на брендах, які самі представляємо в Україні. Швидко розв’язали питання з доставкою товарів в Україну та активно почали їх розвивати.
- За останній рік ви відкрили 2 нових магазини та плануєте ще відкриття нових проєктів, що вас мотивує та як вдається так швидко втілювати усе в життя?
Так, за останній рік ми відкрили 2 магазини в мережі SISTERS, в Луцьку та ще один у Львові. На цьому звісно не зупиняємось та плануємо до кінця року відкрити ще 3 проєкти, які дещо відрізняються від того, що ми робили раніше. Це буде оновлений формат магазину SISTERS в місті Рівне, клініка апаратної косметології в місті Львів та формат масштабного бек-офісу для обслуговування клієнтів нашого сайту.
Що нас мотивує? Нас мотивує SISTERS, у всіх повноцінних проявах та аспектах. Нас надихають наші клієнти, наші працівники та власні здобутки. Нас надихає те, що ми будуємо прозорий бізнес в Україні, що ми маємо змогу здійснювати значну допомогу нашій армії. Нас мотивує наша близька перемога.
- А як в цілому змінилась б‘юті сфера в Україні за останній рік? Які тенденції передбачаєте на майбутнє?
Звичайно, за останній рік бʼюті сфера України змінилась. Ви, напевно, очікуєте, що ми скажемо, що вона знаходиться в регресії та ми змушені розвіяти ваші припущення. Насправді ринок бʼюті продуктів надзвичайно виріс протягом минулого року, що не може не тішити. В Україну зайшли достойні світові бренди з правильними цінностями, якісно перерозподілився ринок.
В Україні жінки та дівчата все більше цікавляться, розуміються в догляді та підборі косметики для власного користування. Тому все більше клієнтів обирають продукти за якість та ефективний вплив на шкіру та волосся. Тому функціональні, якісні продукти і надалі будуть залишатись в тренді.
Ринок бʼюті продуктів в Україні дуже перспективний і ми впевнені, тенденція розвитку лише посилиться. Слабкі бренди будуть затухати, натомість будуть з’являтись нові достойні варіанти.
- Один із ваших напрямків роботи — це дистрибуція. Як світові бренди наразі ставляться до ринку України?
Так, нам доводиться практично щотижня спілкуватись із представниками брендів з різних куточків нашої планети. Мусимо відмітити, що увесь світ слідкує за ситуацією в Україні та дуже переймається.
Багато брендів насторожено ставляться до співпраці із компанією, в країні якої війна. Та ми вже навіть вважаємо нашою місією інформувати іноземних партнерів щодо реальної ситуації в нашій країні та щодо того, як ми, українці, потужно розвиваємо та підтримуємо економіку України, не зважаючи на обставини.
Також є бренди, які мають неоднозначне ставлення до війни, займають нейтральну позицію, та щиро вірять в те, що ми з росією «братські народи», що насправді це не війна, а конфлікт, який скоро закінчиться.
Хотілося б додати, що ми, як передова компанія в Україні з продажу косметики, вважаємо за обов’язок представляти лише ті бренди, які достойні бути на нашому ринку, які з нами на одній хвилі. Ми щиро віримо, що в найближчому майбутньому, до нашого дистрибуційного портфеля додасться ще не один бренд, який ми з гордістю представлятимемо на українському ринку.
- В чому цінність вашої компанії, яку ви транслюєте своїм клієнтам?
Окрім того, що наші клієнти, купуючи у нас косметику, отримують професійну консультацію, впевнені у якості та оригінальності кожної баночки представленої у нас, вони цінують нас за те, яку філософію бренду ми транслюємо для них.
Слоган нашої компанії — «Будь у себе в пріоритеті!», і це та філософія, яку ми доносимо до кожного клієнта SISTERS .
Це дійсно не просто фраза, це ціла філософія. Бути у себе в пріоритеті — це піклуватись про себе. Обирати себе при будь-яких обставинах, турбуватись про своє здоров’я, приділяти час собі, обирати для себе виключно найкраще з того, що ти можеш собі дозволити тощо. І це історія не про егоїзм, а про справжню самоцінність та любов до себе.
Нещодавно, в одному досліджені було виявлено, що догляд за собою суттєво покращує ментальне здоров’я жінки. Тому, це для нас ще один маркер того, що філософія, яку ми доносимо нашим клієнтам, дійсно несе справжню цінність для кожного.