
Український бренд AMOURSKY представив авторські колекції ароматів
Український парфумерний бренд із французьким серцем AMOURSKY представив вісім авторських колекцій ароматів.
Український парфумерний бренд із французьким серцем AMOURSKY представив вісім авторських колекцій ароматів.

Усі парфумерні композиції створюються у місті Грасс.
Український парфумерний бренд із французьким серцем AMOURSKY представив свої аромати. В їхньому портфоліо – вісім авторських колекцій:
- CABARET – пряний і чуттєвий, мов східний вечір у мерехтінні спецій, де гвоздика та кориця плетуть п’янку історію на тлі мускусу та амбри.
- COSMOPOLITE – глибокий і зухвалий. Це гра контрастів між кавовою олією, ладаном та ніжною ваніллю, що тане в обіймах мускусу.
- COURAGE – вибух свіжості та сміливості, де цитрусові і ананас заграють із деревними акордами.
- DÉBUT – солодкий початок, де грайлива кислинка суниці та ожини зустрічає ніжність ірису та троянди, а мускус із ваніллю дарують тепло.
- MUSE – загадковий, як момент натхнення, де ялівець зустрічає містичний ладан, а ірис із мускусом залишають чуттєвий пудровий шлейф.
- OASIS освіжає бергамотом і жасминовим чаєм, огортаючи шкіру м’якістю мускусу та інжирного молока.
- OH LA LA – авантюрний і азартний. Тут лавандовий шалфей зустрічає сиропи троянди та малини, а ваніль і амбра додають теплоти.
- ROMANTIQUE шляхетний і ніжний, мов дотик спогадів, де чорнобривці та чай мате сплітаються з вершковим мигдалем і гаяковим деревом.
Усі парфумерні композиції створюються у самому серці французької парфумерії – місті Грасс. Аромати представлені як у великих, так й у тревел флаконах (10 мл). В асортименті марки є й парфумовані лосьйони для тіла. Ці продукти мають шовковисту структуру, чудово зволожують та надають шляхетні аромати.

Бренд пропонує аромати в скляних флаконах, захищених плетінням з рогозу.
Бренд прагне до свідомого споживання, досліджує та впроваджує продаж парфумів і косметичних засобів на розлив. Тут відмовилися від вторинного картонного пакування і пропонують аромати в скляних флаконах, захищених плетінням з рогозу. Ціль – донести до кожного споживача філософію любові до себе та навколишнього світу.
Фото: AMOURSKY
Більше від
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар
- Антистресовий догляд, який повертає шкірі спокій
- Магнітні бурі у грудні 2025 року: небезпечні дні та як захистити своє здоров’я