Улюблений тренд 2023 – розумний догляд за шкірою
Догляд за шкірою – це складне питання, особливо зараз, коли з кожного тіктоку та посту в Інстаграмі на нас ллються тонни порад, які часом бувають прямо протилежними. Минулого року ми втомились бути Кессі з “Ейфорії”, яка прокидається о четвертій ранку, щоб намаститись всіма кремами, потертись всіма роллерами та шкребками гуаша. 2023 рік у розпалі, і всі хочуть зосередитись на розумному догляді за шкірою. В цьому допомагають наші улюблені Sister’s Aroma.
Бренд Sister’s Aroma заснований в серпні 2018 року сестрами Юлією та Дариною Бурковськими у Києві. До створення власного бренду сестри певний час працювали дистриб’юторами та торговими представниками косметики та парфумерії. Згодом в них виникла ідея створення власного виробництва. Стартовим капіталом бренду були 6 тисяч доларів.
Але спочатку він був не про догляд: перший продукт — аромати для дому. Продуктова лінійка постійно поповнювалася, і згодом, після того, як запустились аромати для дому, з`явилась beauty-продукція: смарт-догляди, креми для рук, гелі для душу.
Філософія бренду — Smart like skin
Шкіра — один із найбільш «технологічних» органів нашого тіла. Все, що від нас необхідно — допомогти їй зберігати та посилювати найважливіші природні функції: регенерація, підтримка еластичності та захист від агресії навколишнього середовища.
Sister’s Aroma розробляють «розумні» продукти, які доповнюють та посилюють природні функції шкіри. Щоб створити біоідентичні засоби догляду, які легко засвоюються клітинами, у формулах використовують пробіотики, цераміди, натуральні олії ши, авокадо, жожоба та макадамії та інші компоненти. Вони день за днем покращують клітинний імунітет та якість шкіри.
Що таке SMART-догляд?
“Ми випускаємо продукти-мультитаскери, які можна використовувати для різних цілей. Smart, тому що немає ніяких зайвих інгредієнтів, немає силіконів та парабенів, жодних заборонених мікроелементів”, – розказують сестри Бурковські.
Усі засоби працюють завдяки робочим формулам. Для кожного продукту розробляється окрема формула і кожен елемент у складі дає приголомшливий результат, працюючи в команді.
“Окрім цього наші продукти мультифункціональні, тому займають менше місця у твоїй косметичці. Наприклад, бальзам для губ часто використовують як рум’яна, лосьйон наносять після митті голови на волосся, як зволожувальний бальзам”, – пояснюють засновниці бренду.
Також, в компанії SIster’s Aroma є другий напрямок — Sister’s Care. Це – розумні засоби догляду за обличчям. В лінійці представлені 8 продуктів, основний напрямок яких є зволоження, живлення, та сяяння шкіри.
Доступно та екологічно
Компанія представлена у 11 містах України. 38 магазинів Sister’s Aroma розташовані в Україні, 38 партнерів в країнах ЄС та в Казахстані — 43.
Головний задум бренду — використання екологічно чистих інгредієнтів для виробництва продуктів, збереження біорізноманіття планети та повна безпека для навколишнього середовища, перероблювання пакування після використання засобів, а також відмова від тестування на тваринах.
Продукти компанії Sisters Aroma створюються з компонентів, що пройшли Ecocert/Cosmos сертифікацію. Кожен продукт догляду пройшов незалежні дерматологічні дослідження європейською лабораторією.
Тому можна не хвилюватись і сміливо робити вибір на користь розумного догляду за тілом.
Читайте також: КРАСА БЕЗ ВІКУ: ЯК ПРИПИНИТИ ЕЙДЖИЗМ ТА ЗВІЛЬНИТИСЬ ВІД СТЕРЕОТИПІВ