
Ранок вечора мудріший: бьюті-експеримент Garnier
Бренд Garnier провів цікавий експеримент, знявши відео, яке демонструє, як втома відбивається на стані нашої шкіри.
У ролику жінку фотографують уранці та запитують випадкових перехожих на вулиці, скільки років їй на знімку. Потім слідує повний турбот день – суєта по дому з дітьми, робота, тренування, і в кінці дня – ще один знімок. І знову цікавляться думками людей, які вдруге називають вік у середньому на п’ять років старшим. Власними спостереженнями Garnier пропонує поділитися у соціальних мережах під тегом #FatigueAgesYou.
Більше від
- Креми для обличчя: у чому переваги, як правильно підібрати крем, та як користуватися
- Що подарувати чоловіку на Новий рік: 5 beauty-наборів, які він оцінить
- Beauty-подарунки для неї на Новий рік: 5 знахідок від українських брендів
- Від хвої до глінтвейну: 5 різдвяних свічок від українських брендів
- 8 різдвяних тренувань, за які ручаються фітнес-тренери: швидкі, дієві та веселі