
В один клік: новий формат легендарного Black Opium
Сучасна дівчина завжди у русі: проекти, зустрічі, вечірки. Вона зухвала і приваблива. І завжди робить вибір на користь особистого комфорту.
Улюблений аромат бунтарок, Black Opium, цієї осені постав у революційній формі стику. Надихані бестселером YSL Beauty, консилером-ручкою Touche Eclat, спеціалісти бренду розробили спеціальну гелеву текстуру. Всього один клік і на кінчику пензлика з’являється необхідна кількість парфуму. Наносите його на пульсуючі точки: зап’ястя, шию, груди.
Особою нового запуску стала Зоя Кравітц – втілення сучасної дівчини. Сучасна ікона, така сама, як аромат, який вона представляє.
Творці аромату в захваті від Зої – вона незалежна, розумна, харизматична, амбітна і створює свої правила. Так само як і YSL, поєднуючи енергійні ноти чорної кави, білих кольорів та важкої ванілі. Аромат – фінальний штрих до сексуального та зухвалого образу Black Opium Girl.
Сила особистої харизми характеризує шанувальниць аромату та саму Зої. Автор рекламного відео, фотограф Йонас Ліндстрем зробив природний магнетизм героїні основою ролика.
Один клік. Один постріл. Одна пристрасть.
Більше від
- Нова реальність естетичної медицини: що робити після швидкого схуднення
- В Україні зʼявився новий нішевий аромабренд REASONANCE: як команда поєднує науку та мистецтво
- «Мене називають політично некоректним парфумером»: усі секрети ароматів від Tiziana Terenzi
- Осінній б’юті-фокус: головні новинки косметики для губ та очей
- Поповнюємо колекцію ароматів з Чорною п’ятницею: поради та лайфхаки