Український бренд White Sprut випустив лінійку upcycle свічок
Український бренд White Sprut випустив лінійку парфумованих свічок в унікальній upcycle-тарі, зробленій зі скляних пляшок.
Київський косметичний бренд White Sprut представив лінійку парфумованих свічок. Кожна свічка залита в унікальну upcycle-тару, зроблену зі скляних пляшок від вина та інших напоїв. Пляшки обрізають, шліфують та перетворюють на свічки, а залишки скла потім відправляють на переробку. Задумуючи нову серію, засновник бренда Ярослав Рудаков надихнувся ідеєю повторного використання скляної тари:
«Мені подобається скло і його витривалість. У багатьох країнах повторне використання пляшок — звичайна практика. Якщо ви бували в Берліні, то могли купувати напій Club Mate чи пиво в шпете — маленьких продуктових магазинчиках, які є майже на кожній вулиці. Там на всіх пляшках помітні сліди повторного використання. І це круто! В Україні ми, на жаль, не маємо інфраструктури для повторного використання. Тож, об’єднавши зусилля декількох проєктів, ми створили цю інфраструктуру самостійно».
Нові свічки представлені у двох ароматах. Перший — FLOTAR з нотами квітів, кореню ірису, шкіри, дубового моху та мускус. Другий — RUM з бергамотом, ромом, амброю, амбровим деревом, ірисом, деревними нотами, трояндою, мохом та мускусом.
Свічки доступні у трьох розмірах: є маленька (420 гривень), середня (688 гривень) та велика (800 гривень). Маленька свічка розрахована на 32 години горіння, а середня – на 48 годин. Велика має горіти більше 50 годин.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: White Sprut
Читайте також: БЛАГОДІЙНА КОЛАБОРАЦІЯ INRO ТА ХУДОЖНИЦІ ЛІЛІТ САРКІСЯН ДЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ БОТАНІЧНОГО САДУ