Знайомимо вас з найчуттєвішими новинками цієї весни, щоб хоч на шкірі ви відчували тепло та сонячні промені у вигляді ольфакторних невидимих нот та були певні – справжня весна вже зовсім скоро.
Б’ємося об заклад, ви не очікували такого від Jo Malone! Вибухово яскраві нові флакони, що тягнуть поринути у барвистий сон і прокинутись десь на морському узбережжі спекотних сонячних днів. Такого кардинально іншого формату напевно не очікували навіть самі парфумери. Адже погодьтесь, аромати від Jo Malone варто купувати лише за їх дизайн та мінімалістичне пакування. До нової колекції Blossoms увійшли два абсолютно нових одеколони з яскравими нотами гібіскуса: легкий і сонячний Yellow Hibiscus та екзотичний Red Hibiscus. Разом з новинками в оновлену колекцію повернуться грайливий Frangipani Flower з акордами жасмину та квітковий Nashi Blossom з лимоном і білим мускусом. Поповнить лінійку фірмовий фруктовий аромат Nectarine Blossom & Honey з нотами чорної смородини і персика, який буде лімітовао представлений у форматі спрею для тіла. Носіть аромати по черзі, змінюючи кожного дня на новий – так вам буде легше обрати улюбленця.
“Я вважаю, що парфуми часто намагаються вловити одну ідею або одну емоцію. Lil Fleur – це про захоплення складної особистості, тієї, яку ми всі можемо впізнати. Як брат своєї сестри або батько доньки, в моєму життєвому досвіді немає нічого красивішого і цікавішого, ніж характер молодого духу». Так Бен Горхам, креативний директор і засновник Byredo, описав і доніс усю сутність їх нового витвору під назвою Lil Fleur. Натхненний п’янким, схвильованим світом юних емоцій, щасливих і сумних, аромат Lil Fleur, в кінцевому рахунку, є інтерпретацією обіцянок і потенціалу, сміливості і щирості. Виходячи з того, що Lil Fleur має традиційні квіткові мотиви, в основних образах кампанії використовується старіший, майже символічний підхід до портретного живопису. Кожна дівчина тримає квітку і сфотографована на кольоровому тлі, що позначає частину аромату: Кассис, Роза, Мандарин, Шафран, Амбра і Біле дерево. В остаточному зображенні накладення, намальовані від руки, відображають власні думки і почуття з цитатами з відзнятих з підлітками інтерв’ю. Погодьтесь, ну хіба не цікаво? Радіємо, коли парфумерні бренди створюють такі креативні рекламні кампанії з нотками соціального.
Новий аромат пригод Viking Cologne від Creed наче нагадує нам – пробудження природи після довгих зимових місяців вже прямо по курсу. Молодший брат випущеної в 2017 році парфумованої води Viking, Viking Cologne має відрізняючу ознаку – це свіжий, ароматичний фужер з тонізуючим ефектом та шлейфом, наче ранковий морський бриз. Це більш прохолодний аналог минулого вогняного Viking`а являє собою новаторську універсальну композицію для тих, хто жадає пригод, подорожей і незвіданих відкриттів. Він був створений і видозмінений для сучасних ентузіастів, чиї подвиги є тільки початком, оскільки навіть в наші дні є ще безліч місць, які терпляче чекають, щоб їх відкрили. З таким одеколоном можна навіть візуалізувати свої майбутні подорожі, які неодмінно стануть реальністю коли кордони нарешті відкриють. А поки є час помріяти …
Цього року diptyque виповнюється 60 років, тому він буде наповнений подіями і новими творіннями, з якими ми скоро познайомимось. В ознаменування річниці з дня заснування парфумерний будинок diptyque вирішив віддати належне своєму легендарному минулому, випустивши новий аромат, який відтворює атмосферу кафе Orphéon, місця, яке відіграло важливу роль в історії парфумерного дому. Це було кафе-салон, яке знаходилося поряд з diptyque і вважався офіс його засновників за межами їх крихітного королівства поза роботою. Сюди вони запрошували друзів або розповідали один одному про свої знахідки, випробовували свої роботи або робили замальовки. Тут ідеї були вільними! І хоча вже не залишилося нікого, хто міг би особисто згадати це місце, ключовою вимогою було зобразити його заново, як ольфакторну мрію. Так з’явився на світ новий аромат Orpheon. У чотирьох словах – це свіжий, квітковий, чуттєвий, деревний запах, який підходить для будь-якої статі та віку, головне те, як ви себе почуваєте у ньому.
Honore Delights – останнє доповнення колекції Les Interdites, чуттєве солодке задоволення гурманів. У назві Honore Delights прихована дуальність натхнення, з якого народився аромат: з одного боку – вулиця Сент-Оноре в Парижі, поруч з площею Вандом, де з 2013 року під номером 352 розташований флагманський бутик EX NIHILO. Вона втілює розкішну сторону Honore Delights і нагадує про ДНК бренду. З іншої – Сент-Оноре – це кремовий французький десерт, який надихнув парфумера Наталі Четто на створення цього аромату. Немов кондитер, Наталі деконструює інгредієнти та грає неочікуваними текстурами, щоб отримати максимально смачний паризький «смак». З такими смаколиками забуваєш за усі дієти на світі і стаєш залежним від солодощів в ту ж мить, як тільки робиш перший подих і залишаєшся з ароматом тет-а-тет.
“Я створив цей новий аромат, згадуючи своє дитинство і улюблений фрукт – грушу. Я пам’ятаю її інтригуючу форму, яка вирізнялася з-поміж інших плодів у кошику перед тим, як я збирався насолодитися її соковитими четвертинками. Насправді грушу вважають звичайним фруктом, але все ж вона залишається рідкісним інгредієнтом для парфумерії” – ділиться Романо Річі, засновник бренду, внук легендарної Ніни Річі. Pear Inc. – це освіжаючий аромат з гурманським відтінком. Фруктовий мускус, посилений нотами амброксану та груші, ніби дає обіцянку прекрасного літа. Цей аромат наче імпровізований обід в альтанці, звук сміху та смак соковитого пальцю, щойно опущеного в банку з варенням. Ось такий він, новий соковито-грушевий Juliette has a gun.
Яскрава весна і у Giorgio Armani. Наймолодший зі сім’ї Si підріс і тепер впевнено та зухвало з’являється у світському житті з новим Intense. Раніше він вже виходив лімітованим тиражем в чорному флаконі, а тепер стає частиною постійної колекції в новому образі. Аромат втілює в собі сучасну жіночність, її свободу, силу впевненості, енергію, чуттєвість і витонченість. Родзинкою стала спокуслива нотка нектару з чорної смородини, з якого він починається. Далі, у серці, троянда, зібрана в Іспарті, регіоні в Туреччині, яка поєднується з оксамитовим полином. Разом ці дві ноти створюють неймовірно інтенсивний ефект, який підтримують пачулі і бензойна смола в кінці. Ольфакторне задоволення, яке може занепокоїти будь-кого, хто знаходитиметься поряд – будьте обережні.
Новий Mon Guerlain Sparkling Bouquet можна порівняти з променистою усмішкою. Культовий дует лаванди та ванілі знаходить нове вишукане звучання в поєднанні з іскрометною нотою груші і сяючим жасмином Самбак. Аромат представлений в легендарному флаконі-чотирилиснику, який привертає увагу контрастним поєднанням прямих ліній і чуттєвих вигинів, яскраво втілюючи сучасну жіночність в образі Анджеліни Джолі, яка стала обличчям аромату. В новій фруктової інтерпретації представлені основні інгредієнти Mon Guerlain: лаванда, жасмин Самбак, таїтянська ваніль і сандал. Грушевий акорд розкриває життєрадісний характер композиції, звабливий, але водночас скромний. Фруктові ноти композиції зливаються з контрастним квітковим букетом, де свіжість лаванди виразно відтінює сонячні акорди жасмину. Потім настає черга чудової ванілі, в деревні кремові ноти сандалу огортають ніжним і чуттєвим східним шлейфом.
Весняна новинка у сім’ї Yves Rocher – парфумована вода Voile d`Ocre, що розширює ольфакторну палітру колекції авторських ароматів! У серці композиції Voile d`Ocre – нова для парфумерного портфоліо Yves Rocher нота – неймовірно спокусливий сандал. Чуттєвий деревний аромат розповідає про вибудовану з охристої землі цитадель, що причаїлася на краю спекотної пустелі. Вона вабить кожного сховатися за її столітніми мурами та насолодитися свіжою прохолодою. А розпечені сонцем піщані дюни обрамляють горизонт, немов огортаючи будівлю туманним ореолом золотого сяяння. Після такого опису не можливо не закохатись!