Закрита презентація головного б’юті-хіта цього сезону – сироватки SERUM 71 від бренду CIRCADIA
Днями у київському ресторані «ПРАГА» відбувся черговий б’юті-івент CIRCADIA DAY. Організатором виступив дистриб’ютор американського бренду космецевтики CIRCADIA в Україні та країнах Східної й Центральної Європи - компанія BMED. Яскрава та корисна для експертів сфери краси подія зібрала понад 25 гостей та пройшла у форматі бранчу. Серед запрошених були представники beauty-сфери, ТОП-партнери компанії BMED, редактори провідних beauty та lifestyle видань України. Відомий український блогер Андрій Черепущак(aka - Галицька Діва) також завітав на подію.
Головна спікерка івенту — Наталія Добровольна (технолог парфюмерно-косметичних засобів, косметолог-естетист, сертифікований тренер компанії BMED) не тільки детально розказала про історію самого бренду CIRCADIA, створення сироватки SERUM 71 та її ексклюзивність, а й на конкретних прикладах показала її ефективність.
“Наша мета — наочно показати косметологам ефективність кожної молекули сироватки SERUM 71 та інших продуктів лінійки CIRCADIA. Ми любимо цей бренд і наша мета — закохати у нього всіх українців”, — говорить Наталія Добровольна.
Унікальна сироватка SERUM 71 містить у своєму складі потужну комбінацію трьох кислот: транексамової, мигдалевої та азелаїнової, які допомагають підвищити імунітет та підживити шкіру корисними речовинами. У її складі також містяться бета-глюкан другого покоління та Neodermyl – гармонійна та потужна сполука пептидів міді нового покоління та амінокислот, яка сприяє відновленню волокон колагену та еластину. Завдяки своєму складу сироватка виконує безліч функцій. Вона зміцнює здоров’я та захист шкіри, розгладжує зморшки, усуває акне та подразнення, освітлює та зволожує шкіру.
Приємною несподіванкою для гостей CIRCADIA DAY стала цікава та змістовна доповідь на тему “Стратегія розвитку особистого ТікТок-акаунта косметолога”, який провела ТікТок спеціаліст компанії BMED, Анна Грабовська.
“CIRCADIA DAY — це щоразу тепла зустріч, хоча і побудована у робочому та навіть освітньому ключі. Я приємно здивована тим, наскільки швидко бренд CIRCADIA набуває популярності серед провідних косметологів країни”, — ділиться враженнями керівник відділу продажів компанії BMED Альона Єрхова.
Також під час презентації нового продукту пройшов розіграш сироватки серед тих, хто робив сторіз протягом CIRCADIA DAY. Цікаво, що переможцем та володарем SERUM 71 стала гостя, котра виставила своє коротке відео в інстаграм під номером 71.
Сироватка SERUM 71 вже стала однією з найбільш обговорюваних новинок на ринку космецевтики в світі і тепер вона офіційно представлена в Україні.
Читайте також: ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ VATTENFALL ВИПУСТИЛА МІСТ ДЛЯ ОБЛИЧЧЯ, ЗРОБЛЕНИЙ ІЗ ПРОМИСЛОВИХ ВІДХОДІВ