Nelly De Vuyst® має ім’я своєї засновниці — мадам Неллі Де Вуйст, уродженки Бельгії. Вона почала свою кар’єру на початку 50-х років як власниця салону краси, а згодом заглибилась у вивчення рослин, які використовуються в дерматології та естетичній косметології. Чим більше вона дізнавалась, тим глибше розуміла: щоб надати своїм клієнтам найкращі рішення по догляду за шкірою, їй варто взятись за розробку власного асортименту засобів.
У 1974 році Мадам Де Вуйст засновує лабораторію Nelly De Vuyst®, в той час розташовану у Бельгії. Перша лінійка препаратів була направлена на лікування розацеа та розроблена у співпраці з фармацевтом, її близьким другом. Він відіграв важливу роль у створенні перших флагманських продуктів бренду, серед яких відомий м’який очищувальний крем Soft Net.
Nelly De Vuyst® розробляє засоби з єдиною метою – корекція патологій шкіри та відновлення здорового мікробіому. Сьогодні лінійка дерматокосмецевтики Nelly De Vuyst® включає понад 300 засобів, які виробляються у власній GMP сертифікованій лабораторії в Канаді. Основні колекції бренду направлені на терапію акне, розацеа, куперозу, гіперпігментації (Bio Acne, Bio Calm, Bio Rosacea), глибоке зволоження (HydroCell) та відновлення мікрофлори шкіри. За допомогою засобів Nelly De Vuyst® також можна проводити anti-age (Cellular-Matrix), детокс та ліфтинг процедури (Bio Tense).
Дерматокосмецевтика Nelly De Vuyst® має найбільшу кількість сертифікатів якості — HealthHealth Canada, GMP, FDA, FairTrade та Cruelty Free, які гарантують якість продукції на всіх етапах виробництва та дотриманні всіх етичних стандартів.
Також лабораторія Nelly De Vuyst® першою у світі розробила професійні засоби та програми домашнього догляду за найвищими стандартами якості сертифікації COSMOS® Organic by ECOCERT®, що підтверджує натуральне та органічне походження інгредієнтів косметичних засобів.
Nelly De Vuyst® турбується про довкілля і планету та запроваджує важливі екологічні ініціативи в тих країнах, де офіційно продається продукція бренду. Так монобрендовий б’юті-простір Aesthetic Boutique у Києві, який є представником бренду, допомагає корректно переробляти та знищувати порожні пакування від косметичних засобів. Долучитися до екологічної акції можуть клієнти Aesthetic Boutique та еко-свідомі кияни, які обирають безпечну космецевтику та все ще не знайшли свого спеціаліста.
В травні 2024 року бельгійська принцеса Ізабелла оголосила про співпрацю з Nelly De Vuyst® і стала новою представницею бренду. 50-річна принцеса, продемонструвала результати органічного догляду на власному досвіді і зазначила, що її шкіра знаходиться у чудовому стані. Ізабеллу приємно вразили засоби Nelly De Vuyst®️ та іх етичний бекграунд. Співпраця Nelly De Vuyst® з королівським домом Бельгії вперше офіційно об’єднує королівських осіб та б’юті-індустрію і задає нову планку для інших косметичних марок.
До співправці з королівськими особами Nelly De Vuyst® вже оцінили голівудські зірки. У 2018 році лабораторія Nelly De Vuyst® розробила VIP процедуру Red Carpet Glow для досягнення миттєвого 3D ліфтингу, бездоганного, свіжого та сяючого кольору обличчя, якою активно користуються селебріті перед важливими публічними заходами, наприклад, церемонією Оскар.
Клінічні дослідження лабораторії довели, що протягом перших 45 хвилин після використання засобів процедури Red Carpet Glow, пружність та еластичність шкіри збільшується на 17,5%. Завдяки комплексу інгредієнтів з підтягуючим та ліфтинговим ефектом, забезпечується миттєвий та довгостроковий результат: пори звужуються, шкіра стає більш гладкою, відновлюється природний контур обличчя та захисна гідроліпідна плівка епідермісу, покращується текстура та тонус шкіри.
Серед поціновувачів процедури є такі голлівудські зірки як Стівен Бауер (відомий за роллю в фільмі «Обличчя зі шрамом»), Медісон Ху (акторка Disney Chanel), Жиль Маріні (відомий за роллю в фільмі «Секс і місто») та багато інших відомих людей.
Nelly De Vuyst® у співпраці з дерматологами розробили та запустили унікальний інструмент діагностики та аналізу шкіри за допомогою штучного інтелекту на основі наукових досліджень у сфері старіння шкіри. Ця найсучасніша технологія цифрової візуалізації виявляє та аналізує сильні сторони шкіри та зони фокусування за 12 показниками.
За результатами аналізу програма рекомендує засоби для домашнього догляду, які допоможуть відновити мікробіом шкіри та ефективно відкоригувати будь-які патології. Отримати персональну діагностику за допомогою штучного інтелекту можна на сайті бренду Nelly De Vuyst®.
Читайте також: Італійський бренд Alfaparf Milano представив нову лінію протисонцевих засобів для волосся та шкіри голови Semi di Lino Sunshine