Цілий тиждень на сайті Переза Хілтона не з’явиться жодної новини про сестер Кардаш’ян-Дженнер, їхніх чоловіків (навіть колишніх) та дітей. Більше того, блогер закликав представників інших ЗМІ брати з нього приклад, створивши спеціальний хештег у соціальних мережах — #NoKardashiansForAWeek.
Замість телесімейки Кардаш’ян Хілтон пропонує публікувати історії жінок з усього світу, що надихають. Адже, погодьтеся, це набагато цікавіше!
Читайте також: На здоров’я: цей стартап рятує життя
До речі, шалена (по-іншому її не назвати) популярність сім’ї Кардаш’ян-Дженнер вже набридла всім. Згадаймо хоча б недавні дорожні знаки в Голлівуді – No Kardashian parking anytime (Не паркуватися, як Кардаш’ян). Автором табличок став художник на ім’я Plastic Jesus. Свою ідею хлопець пояснив так:
Я намагався показати людям, що вони одержимі зірками реаліті-шоу. Проект створювався не для того, щоб розкритикувати сім’ю Кардаш’ян, а щоб показати, як вони та інші подібні до них селебріті щільно вкоренилися в нашу культуру.