
Блейк Лайвлі та Райан Рейнольдс пожертвували мільйон доларів продовольчим організаціям через коронавірус
З кожною новиною про голлівудських акторів, фанатів їхньої пари стає все більше.
Райан Рейнольдс та Блейк Лайвлі славляться не лише своїми акторськими заслугами та зворушливими сімейними стосунками, а й своїм причастям до благодійності. Раніше голлівудська пара пожертвувала два мільйони доларів у фонд допомоги дітей іммігрантів, а зараз – мільйон у некомерційні продовольчі організації.
Feeding America та Food Banks Canada, саме в ці фонди кохані перерахували свої гроші, забезпечують продовольчими продуктами мільйони людей у США та Канаді для запобігання голоду. Ця тема стала особливо актуальною для людей похилого віку, які найбільше перебувають у групі ризику, через загрозу поширення коронавірусу.
Читайте також: Грета Тунберг закликала екоактивістів проводити мітинги онлайн через загрозу коронавірусу
Коронавірус жахливо вплинув на людей похилого віку і людей з низьким доходом. Ми з Блейк жертвуємо мільйон доларів у ці дві організації. Їм потрібна ваша допомога. І якщо ви можете допомогти, зробіть це з нами,
— написав актор на своїх сторінках у соціальних мережах.
Його дружина Блейк Лайвлі також вирішила не утримуватися від коментарів, закликавши людей завжди думати про кохання. Голлівудська актриса попросила утримуватися від обіймів та особистих зустрічей, а перенести спілкування на онлайн-платформи.
Проте знаменитість не змогла і втриматися від гумору навіть у такий важкий для багатьох час:
А тепер скажіть хтось Райану, що його «емоційне дистанціювання» від тещі — це не обставина. Ніщо його не врятує,
— пожартувала акторка.
Більше від
- Мама, донька і ще одна донька: чому «Ще одна шалена пʼятниця» — не просто ностальгія
- 7 культових комедій 1990-х, які варто переглянути — особливо якщо вас вже зачепив новий «Голий пістолет»
- Педро Паскаль про роль у фільмі «Еддінгтон», важливість бути собою та кризу 50-річчя
- Coffee Talk з Жанною Кадировою: “Я залишаюся жити й працювати в Україні”
- Памела Андерсон: чому вона залишається іконою — і як повертається у «Голому пістолеті»