Дорого та розкішно.
Кар’єра Дженніфер Лопес не обмежується лише зйомками у кіно та концертною діяльністю. Джей Ло випустила свій перший аромат ще далекого 2002 року, а кілька місяців тому представила новий аромат для свого однойменного бренду. Зараз знаменитість опублікувала знімки для рекламної кампанії парфуму «Promise».
До речі, така назва для нового аромату була вибрана не так. Ще багато років тому цю ідеї підказав Дженніфер Лопес американський фінансист Уоррен Баффет, який сказав, що її власний бренд — це певна «обіцянка» для її шанувальників.
Читайте також: Марки косметики, засновані знаменитостями
Як зізналася Джей Ло у розмові з журналістами DailyMail, новий аромат для неї справді є своєрідною обіцянкою для всіх жінок, а особливо для її сім’ї, яка дає їй силу і змушує рухатися далі. За словами знаменитості, найбільше в цьому житті вона знаходить натхнення у своїй мамі, сестрі та дочці.
Сила, яку я бачу в кожному з них щодня, це те, що змушує мене не здаватися і продовжувати працювати далі,
– поділилася Дженніфер Лопес.
Для зйомки в рекламній кампанії зірка фільму Hustlers обрала розкішну блискучу золоту сукню з відкритою спиною. Образ Джей Ло доповнила золотими туфлями, макіяжем у теплих тонах та легким укладанням.
Фото: jenniferlopez.com