Модель також вирішила внесли свій внесок в індустрію краси.
Напевно, лише лінива знаменитість не запустила свій власний бренд. Схоже, зараз серед селебрітіс модно анонсувати запуски своїх бьюті-проектів і Хейлі Бібер також увійшла до цієї категорії.
Ще минулого року модель розповіла, що планує запускати особистий косметичний бренд у 2022 році, але не уточнювала, що входитиме до першої лінійки та загальної спрямованості товарів. Зараз дівчина інтригує своїх шанувальників новим тизером для бренду Rhode (так називається дітище моделі) і, можливо, натякає на продукцію, яка увійде до лінійки.
Хейлі Бібер опублікувала серію знімків, на яких вона позує в бікіні, демонструючи свою сяючу шкіру. Кожна фотографія все ближче і ближче показує природне мерехтіння шкіри обличчя, а остання, ледь, не прямим текстом каже, що косметичний бренд Rhode випускатиме засоби для догляду, в які увійдуть тканинні маски і патчі під очі.
Шанувальники припустили, що модель поділилася знімками з фотосесії першої рекламної кампанії. Але сама Хейлі поки що тримає інтригу і нічого не коментує, але дивані експерти вже зі стовідсотковою впевненістю готові заявити, що це демо версія майбутньої реклами косметичного бренду Бібер.
Читайте також: Головні тенденції макіяжу з другого сезону “Ейфорії”, які варто взяти на замітку
Нагадаємо, що 2021 рік видався родючим у сфері індустрії краси, оскільки на наших очах народилося, як мінімум, п’ять зіркових брендів: Дженніфер Еністон презентувала свою першу лінійку для догляду за волоссям, Розі Хантінгтон-Уайтлі запустила доглядово-декоративний бренд, Аріана Гранде також увійшла у світ краси зі своєю колекцією тіней та іншої декоративності. І це ще не кінець списку. Цікаво, цей рік також надихатиме знаменитостей на нові починаючи такого роду?