Марго Роббі про роботу над фільмом «Вавілон», секс-символів Голлівуду та запальні танці
Історична комедійна драма "Вавілон" від режисера та сценариста Дем'єна Шазелла ("Ла-Ла Ленд") вже в українських кінотеатрах. Шазелл передає атмосферу блиску та зруйнованих доль фабрики зірок на прикладі історій життя ключових персонажів. Серед них - старлетка Неллі Ларой, яку зіграла Марго Роббі. Про свою роль, Голлівуд старих часів та запальні танці на знімальному майданчику актриса розповіла в інтерв'ю.
Марго, є думка, що зазавичай будь-яку роль можна описати двома словами. Опиши свою героїню Неллі Ларой.
Сила природи. Тобто тайфун, ураган тощо, вона зносить все на своєму шляху. З цього виникає певна магія, і пояснює те, чому вона так швидко стає зіркою, але це також є причиною швидко загасання її кар’єрі. Вона — дитина Дикого Заходу початку минулого сторіччя, і вона діяла за його жорстокими та нецивілізованими правилами.
Працюючи над роллю в яких епізодах ти впізнавала саму себе?
В першому ж епізоді! (сміється) Коли Неллі вдирається на вечірку в палац кіномагната. Я так само почувала себе, коли вперше потрапила до Лос-Анджелеса.
Ким з актрис німого кіно ти надихалася, працюючи над образом Неллі?
Дам’єн Шазель добряче попрацював над кожним образом. Герой Бреда Пітта має параллелі з Джоном Гілбертом, головним героєм-коханцем 20-х, який не зміг вписитися в нову реальність звукового кіно та спився. Натхненням для китайської актриси Лі Цзюнь Лі стала легендарна Анна Мей Вонг, перша актриса азіатського походження, що здобула славу в Голівуді. Мій образ Неллі Ларой — це взагалі «цілий зал слави» (сміється). Це і молода Джоан Кроуфорд, яка була ненажерливою до уваги оточуючих, і щойно прибувши до Лос-Анджелеса змінила своє справжнє ім’я Люсілль Фей Ле-Сюр на більш звучний псевдонім. Жанна Іґелс, Альма Рубенс, Ліа де-Путті (саме вона носила довгі дикі коси, незвичні для того періоду), Тельма Тодд та Мері Нолан — всі ці актриси німого кіно надихали на образ Ларой. Та найбільше впилнула Клара Боу, вона була справжнім секс-символом тих часів. Та… мала неприємний тембр голосу й провінційний акцент через що не змогла вписатися в звукове кіно.
Ти якось особливо готувалася до ролі?
Я подивилась багато фільмів доби німого кіно. А також занурилась у біографію Клари Боу, щоб краще зрозуміти мотиви поведінки Неллі. У Клари Боу було, мабуть, найгірше дитинство з усіх, про які я коли-небудь чула. Клари не мала свідоцтва про народження, на момент появи Клари на світ її батьки вже втратили двох дітей, і вони були впевнені, що новонароджена ніколи не переживе свого дитинства. Коли я прочитала цей факт… персонаж Неллі почав мати для мене сенс. Я змогла уявити, що вона кожен свій день проживала з відчуттям, що цей час — позичений. Саме тому Неллі намагалася його прожити як останній.
Усі танцювальні сцени у фільмі поставила Менді Мур, яка працювала з Дам’єном Шазелем над фільмом «Ла-Ла Ленд». Дам’єн славиться тим що використовує танець, розповідаючи свою кіноісторію. Розкажи про свій досвід.
Танець — одним із перших способів зрозуміти, хто така Неллі. Це крутий спосіб прийти до персонажа. Шазель дав мені та Мур повну свободу у пошуках знайти правильні рухи для мого персонажа, з одним застереженням — ніякого чарльстону, танцю, який так часто асоціюється з бурхливими двадцятими в поп-культурі. Коли ми вперше заговорили про фільм, Демієн сказав, що не хоче, щоб танці виглядали так, як ми очікуємо від 20-х років. Отже, все, що було пов’язане з чарльстоном, свінгом, джазовими руками, флеперами — довелося викинути з голови. З іншого боку, усі ті танцювальні рухи, які ми асоціюємо з 20-ми роками, насправді походять від африканських танців, тож це стало моєю основою для вечіркової сцени.
Що об’єднує тебе з Неллі?
У Неллі добре розвинені природні інстинкти. Її надздібність полягає в тому, що вона знає, коли і що спрацює, і так само знає, коли і що не спрацює. Я так само. (Сміється.)
Читайте також: ЕМІЛІ РАТАКОВСКІ СТАЛА ОБЛИЧЧЯМ АРОМАТУ VIKTOR&ROLF