Світська левиця планує будувати бізнес у всіх аспектах життя.
Наймолодша мільярдерка відкриває новий бізнес. Компанія, що належить 22-річній Кайлі Дженнер, зареєструвала дві нові торгові марки в Бюро за патентами та товарними знаками США – «Kylie Kon» та «Kylie Museum».
В описі їх йдеться, що організації надаватимуть виставки, екскурсії та інтерактивні заходи, включаючи семінари та уроки краси. Як вважає закордонна преса, такі пропозиції характеризують сферу діяльності музею. Крім того, назва говорить сама за себе.
Читайте також: Особистий тренер Шакіри розкрив секрет її ідеальної фігури
Поки не відомо, що саме експонуватиме музей, але зрозуміло лише одне — Кайлі Дженнер справді є могутнім інфлюєнсером сучасності, тож попит на її музей, як нам здається, буде точно.
Варто зазначити, що Кайлі Дженнер не єдина знаменитість, яка планує проводити семінари та зустрічі зі своїми фанатами. Наприклад, раніше Гвінет Пелтроу та її «компанія здоров’я» Goop організовувала конференцію у Сан-Франциско. Ціна за квиток варіювалася від $1 тис. за звичайний квиток та до $2500 тис. за VIP-вхід.