
Кейт Аптон розповіла про гормональний дисбаланс після пологів
27-річна модель стала гостей шоу Келлі Кларксон, де і поділилася всіма “принадами” материнства.

Кейт Аптон
Усього 10 місяців минуло з того моменту, як Кейт Аптон народила свого первістка від чоловіка-баскетболіста Джастіна Верландера Модель згадала про те, як вона себе почувала після появи світ доньки Женев’єви:
Гормони просто божеволіють. І ніхто не каже про це. У моєму випадку гормональний дисбаланс після пологів виявився значно болючим, ніж під час вагітності. Мені здавалося, що мине вічність, поки все заспокоїться.
Читайте також: ДЖЕННА ДЕВАН ВАГІТНА ВІД НОВОГО БОЙФРЕНДУ

Келлі Кларксон та її чоловік Брендон Блексток
Знаменитості також порушили тему грудного вигодовування, яка часто залишається «за кадром», коли йдеться про материнство. У зв’язку з цим Келлі згадала історію, як хтось із її друзів випадково перекинув пляшку з молоком, яке вона так довго зціджувала:
Я втратила людську подобу і перетворилася на справжню божевільну. Після того, що трапилося, я втекла в гардеробну кімнату, впала на підлогу і почала плакати, голосячи: «Ви навіть не уявляєте, як важко мені це далося». У пляшці не було нічого, і це мало не звело мене з розуму. Це все гормональний збій. Мені здається, що люди не беруть цього до уваги, особливо, якщо мова заходить про публічних жінок. Це важкий час.
«Нашу енергію в буквальному сенсі висмоктують із нас, тому ми не почуваємося собою… Це так важко, і про це варто говорити частіше», — погодилася з Кларксон Кейт Аптон.
Дивіться уривок шоу з моделлю:
До речі, ми зібрали список зірок, які пожертвували кар’єрою заради сім’ї. І не лише Меган Маркл!
Більше від
- Мама, донька і ще одна донька: чому «Ще одна шалена пʼятниця» — не просто ностальгія
- 7 культових комедій 1990-х, які варто переглянути — особливо якщо вас вже зачепив новий «Голий пістолет»
- Педро Паскаль про роль у фільмі «Еддінгтон», важливість бути собою та кризу 50-річчя
- Coffee Talk з Жанною Кадировою: “Я залишаюся жити й працювати в Україні”
- Памела Андерсон: чому вона залишається іконою — і як повертається у «Голому пістолеті»