Режисером виступила актриса та мама трьох дітей Лів Тайлер.
Відразу кілька знаменитих мам взяли участь у новій рекламній кампанії Gap під назвою Mama Said (Мама сказала). Героями зворушливого відео, знятого в рамках кампейну, стали Лів Тайлер із 2-річним сином Сейлором Джином та 9-місячною донькою Лулою Роуз, Кендіс Свейнпол із 7-місячним сином Анакой Ніколі, Коко Роша з 2-річною донькою Айоні Джеймс, Джерні Белл із 6-місячним сином Хантером, а також фотограф Касс Берд із дружиною Алі Берд та дітьми.
Всі малюки одягнені в одяг Gap Kids та Baby Gap. Режисером відеоролика виступила Лів Тайлер.
Дивіться також: Стиль зіркових мам на прогулянках із дітьми
Мета кампейну – збір коштів для благодійного фонду супермоделі Крісті Тарлінгтон Every Mother Counts, який допомагає вагітним жінкам і молодим матерям у всьому світі.
Лів Тайлер:
Я завжди любила Gap. Я дуже рада бути частиною проекту, який об’єднує матерів, дітей та фонд Every Mother Counts.
Кендіс Свейнпол:
Материнство таке різне для кожної жінки — це ваша унікальна подорож, і я щаслива поділитися своїм досвідом у цьому проекті.
Коко Роша:
Я ніколи раніше не відчувала себе такою сильною, як після народження моєї дочки. Бути мамою — найцінніший і найпрекрасніший досвід у моєму житті.
Статті по темі:
Mini me: селебріті та їхні дочки-двійники
Кейт Міддлтон про труднощі материнства: “Іноді буває самотньо”
Фото: Gap