Закрити
UA
Культура

Наомі Кемпбелл вперше стала обличчям косметичного бренду

Поділись:

Тепер у портфоліо моделі є зйомка для косметичного бренду.

Наомі Кемпбелл завжди була бажаним гостем на будь-якій фотосесії, але з якихось причин модель не мала жодної співпраці з косметичними брендами до цього часу. 48-річна Кемпбелл вперше стала обличчям французького beauty-бренду Nars Cosmetics.

posts-to-db-Фото 1

Рекламну кампанію у повному розмірі можна буде побачити у першій половині 2019 року. Але вже зараз можна оцінити частину знімків. На одному з них темношкіра модель топлес тільки в одних трусах-шортах і гладіаторах Saint Laurent. На іншому — вона у сукні та босоніжках на підборах того ж французького бренду.

Читайте також: BEAUTY-ПРОГНОЗ: ГОЛОВНІ ТРЕНДИ 2019 РОКУ

Головний акцент у рекламній кампанії зробили, звичайно, на фактурній особі моделі. На офіційній сторінці косметичного бренду Instagram опублікували знімок макіяжу, зробленої продукцією Nars для Наомі.

posts-to-db-Фото 2

Франсуа Нарс, засновник бренду, особисто був присутнім на зйомці та безпосередньо взаємодіяв із моделлю. В одному з інтерв’ю він зізнався, що захоплюється роботою Кемпбелл:

Наомі – жива ікона, яка показує на зйомках усю силу своєї особистості. Ми з нею як сім’я, адже я знаю її від початку її кар’єри. Я завжди захоплювався їй, її красою та її стилем.

posts-to-db-Фото 3

Крім нової косметичної лінійки Наомі Кемпбелл також представить власну колекцію Orgazm, яка вийде в 2019 році.

Також читайте