Тепер у портфоліо моделі є зйомка для косметичного бренду.
Наомі Кемпбелл завжди була бажаним гостем на будь-якій фотосесії, але з якихось причин модель не мала жодної співпраці з косметичними брендами до цього часу. 48-річна Кемпбелл вперше стала обличчям французького beauty-бренду Nars Cosmetics.
Рекламну кампанію у повному розмірі можна буде побачити у першій половині 2019 року. Але вже зараз можна оцінити частину знімків. На одному з них темношкіра модель топлес тільки в одних трусах-шортах і гладіаторах Saint Laurent. На іншому — вона у сукні та босоніжках на підборах того ж французького бренду.
Читайте також: BEAUTY-ПРОГНОЗ: ГОЛОВНІ ТРЕНДИ 2019 РОКУ
Головний акцент у рекламній кампанії зробили, звичайно, на фактурній особі моделі. На офіційній сторінці косметичного бренду Instagram опублікували знімок макіяжу, зробленої продукцією Nars для Наомі.
Франсуа Нарс, засновник бренду, особисто був присутнім на зйомці та безпосередньо взаємодіяв із моделлю. В одному з інтерв’ю він зізнався, що захоплюється роботою Кемпбелл:
Наомі – жива ікона, яка показує на зйомках усю силу своєї особистості. Ми з нею як сім’я, адже я знаю її від початку її кар’єри. Я завжди захоплювався їй, її красою та її стилем.
Крім нової косметичної лінійки Наомі Кемпбелл також представить власну колекцію Orgazm, яка вийде в 2019 році.