Гірше може бути лише Будинок-2.
«Я всіх вас ненавиджу», — кричала Кім на свою сім’ю у складі Роба, Корні, Хлої, Кендалл та Кайлі, а ще їх мами Кріс, яка сиділа кружком на строкатих стільцях та обговорювала її сідниці. Ці чотири слова, вимовлені в перші 30 секунд шоу «Родина Кардаш’ян» у 2007 році і, ймовірно, багато разів після цього стали початком 11-річного сходження клану на зірковий Олімп. Хіба ми могли уявити, що ці хоч і не зовсім прості американці стануть поп-феноменами, іконами стилю та бізнес-гігантами? А все починалося з посереднього шоу і «home video», що сплив, з Кім у головній ролі.
Поки кількість фоловерів і лайків у Instagram Кардаш’ян-Дженнер зростає з кожною мілісекундою (аккаунти трьох сестер входять до рейтенгу ТОП-10 найбільш відвідуваних у світі), то зовсім протилежна ситуація спостерігається з рейтингами шоу. 14-й сезон «Сімейства Кардаш’ян», який уже добіг кінця, показав найнижчий результат за всю 10-річну історію реаліті. І це при тому, що ми побачили дві гучні сюжетні лінії — Хлої та її першу вагітність, Кім та її «сурогатну вагітність».
Читайте також: ПРАВИЛА ІДЕАЛЬНОГО СЕЛФІ ВІД КІМ КАРДАШ’ЯН
Про «все погано» говорить навіть той факт, що сестри, порушивши важливу тему про кількість безпритульних у Лос-Анджелесі в останньому сезоні, змогли залучити лише 700 000 людей. Порівняємо це з неймовірними 10 мільйонами домогосподарок, які не могли відірватися від двосерійного весілля Кім Кардаш’ян та Кріса Хамфріса, що відбулося у шостому сезоні (2011 рік). Цифри – річ уперта.
Але, щоб вони не говорили, вплив сімейства Кардаш’ян на сучасний світ важко недооцінювати. За кілька годин після того, як Кайлі поскаржилася в твітті на зміни в Snapchat, компанія втратила 2 мільярди доларів. То чому ж шоу фактично провальне? Як і багато реаліті-шоу, «Сімейство Кардаш’ян» було засноване на уявленні глядачів про місця чокнутого, місцями драматичного життя об’єктів. Мета шоу спочатку полягала в тому, щоб здобути, а потім зміцнити славу сім’ї. Хто ж знав, що те, що зробить їх знаменитими, їх і загубить?
13 сезон мав стати найбільш шокуючим та обговорюваним з усіх епізодів «Родини Кардаш’ян». І все тому, що Кім пограбували у Парижі. Хіба є хоч хтось, хто не чув про те, як злодії пов’язали теледіву та викрали коштовності на 11 мільйонів доларів? Але все це ми знаємо з новин, а не з реаліті. Історія “не підірвала”. Серія вийшла в ефір у березні 2017 року, за п’ять місяців після того, як Кім стала жертвою грабіжників. Преса смакувала кожною подробицею і спойлерів виявилося стільки, що глядачеві нічого не залишилося, як із нудьгою переключити канал.
Читайте також: КИМ КАРДАШ’ЯН ВПЕРШЕ ПОКАЗАЛА ДОЧКУ
Те саме сталося і з «вагітною» лінією Кім та Хлої. Про це щосили судили такі відомі видання, як TMZ, Us Weekly та People, тому на той час, коли сім’я підтвердила це в рамках шоу, всі вже давно втратили інтерес. Навіть вагітність Кайлі, яка трималася у найсуворішій таємниці, не змогла «вистрілити». Не менш холодно сприйняли жарку і безперервну ворожнечу між Кейтлін (колишнім главою сімейства Брюсом Дженнером, який відчув себе жінкою) та дівчатами Кардаш’ян.
Повинні визнати, що з розвитком соцмереж та популярності теледів у цих самих соцмережах, уникнути спойлерів просто неможливо. І поки телеканал E!, який відповідає за «Сімейство Кардаш’ян», не придумав, як обмежити балакучість зірок реаліті строгим контрактом, чекати високих рейтингів не варто.
Та й навіщо, власне, шанувальникам дивитись шоу, щоб бути в курсі подій? У кожної з сестер, виняток Кендалл, є успішний додаток і сайт, де вони діляться порадами і деталями свого життя. Жінки Кардашьян-Дженнер, до того ж, неймовірно активні в соціальних мережах, тому шанувальникам логічніше стежити за сюжетними поворотами в режимі реального часу в Instagram Stories та Snapchat, ніж чекати на місяці, щоб побачити трансляцію на E!
Кардашьян-Дженнер, безсумнівно, сформували новий типаж поп-зірок та підхід до реаліті-шоу, але їм настав час зупинитися, поки не пізно. І нехай, незважаючи на катастрофічне падіння рейтингів, Сімейство Кардаш’ян продовжує приносити Е! захмарні суми, настав час усвідомити – проблема є. Але телевізійні боси мало хвилюються, поки гроші течуть рікою. Так, нещодавно вони підписали із заповзятливими дівчатами контракт на ще п’ять сезонів. Тому keeping up with the Kardashians!