Закрити
UA
Культура

Чому більше ніхто не хоче дивитися шоу про сімейство Кардаш’ян

Поділись:

Гірше може бути лише Будинок-2.  
Кардаш'ян фото

«Я всіх вас ненавиджу», — кричала Кім на свою сім’ю у складі Роба, Корні, Хлої, Кендалл та Кайлі, а ще їх мами Кріс, яка сиділа кружком на строкатих стільцях та обговорювала її сідниці. Ці чотири слова, вимовлені в перші 30 секунд шоу «Родина Кардаш’ян» у 2007 році і, ймовірно, багато разів після цього стали початком 11-річного сходження клану на зірковий Олімп. Хіба ми могли уявити, що ці хоч і не зовсім прості американці стануть поп-феноменами, іконами стилю та бізнес-гігантами? А все починалося з посереднього шоу і «home video», що сплив, з Кім у головній ролі. 

Поки кількість фоловерів і лайків у Instagram Кардаш’ян-Дженнер зростає з кожною мілісекундою (аккаунти трьох сестер входять до рейтенгу ТОП-10 найбільш відвідуваних у світі), то зовсім протилежна ситуація спостерігається з рейтингами шоу. 14-й сезон «Сімейства Кардаш’ян», який уже добіг кінця, показав найнижчий результат за всю 10-річну історію реаліті. І це при тому, що ми побачили дві гучні сюжетні лінії — Хлої та її першу вагітність, Кім та її «сурогатну вагітність». 

Читайте також: ПРАВИЛА ІДЕАЛЬНОГО СЕЛФІ ВІД КІМ КАРДАШ’ЯН

Про «все погано» говорить навіть той факт, що сестри, порушивши важливу тему про кількість безпритульних у Лос-Анджелесі в останньому сезоні, змогли залучити лише 700 000 людей. Порівняємо це з неймовірними 10 мільйонами домогосподарок, які не могли відірватися від двосерійного весілля Кім Кардаш’ян та Кріса Хамфріса, що відбулося у шостому сезоні (2011 рік). Цифри – річ уперта. 

Але, щоб вони не говорили, вплив сімейства Кардаш’ян на сучасний світ важко недооцінювати. За кілька годин після того, як Кайлі поскаржилася в твітті на зміни в Snapchat, компанія втратила 2 мільярди доларів. То чому ж шоу фактично провальне? Як і багато реаліті-шоу, «Сімейство Кардаш’ян» було засноване на уявленні глядачів про місця чокнутого, місцями драматичного життя об’єктів. Мета шоу спочатку полягала в тому, щоб здобути, а потім зміцнити славу сім’ї. Хто ж знав, що те, що зробить їх знаменитими, їх і загубить?

13 сезон мав стати найбільш шокуючим та обговорюваним з усіх епізодів «Родини Кардаш’ян». І все тому, що Кім пограбували у Парижі. Хіба є хоч хтось, хто не чув про те, як злодії пов’язали теледіву та викрали коштовності на 11 мільйонів доларів? Але все це ми знаємо з новин, а не з реаліті. Історія “не підірвала”. Серія вийшла в ефір у березні 2017 року, за п’ять місяців після того, як Кім стала жертвою грабіжників. Преса смакувала кожною подробицею і спойлерів виявилося стільки, що глядачеві нічого не залишилося, як із нудьгою переключити канал. 

Читайте також: КИМ КАРДАШ’ЯН ВПЕРШЕ ПОКАЗАЛА ДОЧКУ

Кім Кардаш'ян брати та сестри

Те саме сталося і з «вагітною» лінією Кім та Хлої. Про це щосили судили такі відомі видання, як TMZ, Us Weekly та People, тому на той час, коли сім’я підтвердила це в рамках шоу, всі вже давно втратили інтерес. Навіть вагітність Кайлі, яка трималася у найсуворішій таємниці, не змогла «вистрілити». Не менш холодно сприйняли жарку і безперервну ворожнечу між Кейтлін (колишнім главою сімейства Брюсом Дженнером, який відчув себе жінкою) та дівчатами Кардаш’ян. 

Повинні визнати, що з розвитком соцмереж та популярності теледів у цих самих соцмережах, уникнути спойлерів просто неможливо. І поки телеканал E!, який відповідає за «Сімейство Кардаш’ян», не придумав, як обмежити балакучість зірок реаліті строгим контрактом, чекати високих рейтингів не варто. 

 

Baby Chicago

Опублікувати за Кім Кардашян Вест (@kimkardashian)

Та й навіщо, власне, шанувальникам дивитись шоу, щоб бути в курсі подій? У кожної з сестер, виняток Кендалл, є успішний додаток і сайт, де вони діляться порадами і деталями свого життя. Жінки Кардашьян-Дженнер, до того ж, неймовірно активні в соціальних мережах, тому шанувальникам логічніше стежити за сюжетними поворотами в режимі реального часу в Instagram Stories та Snapchat, ніж чекати на місяці, щоб побачити трансляцію на E!

Кардашьян-Дженнер, безсумнівно, сформували новий типаж поп-зірок та підхід до реаліті-шоу, але їм настав час зупинитися, поки не пізно. І нехай, незважаючи на катастрофічне падіння рейтингів, Сімейство Кардаш’ян продовжує приносити Е! захмарні суми, настав час усвідомити – проблема є. Але телевізійні боси мало хвилюються, поки гроші течуть рікою. Так, нещодавно вони підписали із заповзятливими дівчатами контракт на ще п’ять сезонів. Тому keeping up with the Kardashians!

Також читайте