Режисер Спайк Джонз, найвідоміший за фільмами «Бути Джоном Малковичем» та «Вона», створив новий шедевр у світі реклами. Стиль його відеоролика для французького бренду Kenzo кардинально відрізняється від стандартних рекламних кампаній, що просувають жіночі парфуми. Героїнею короткометражки My Mutant Brain стала актриса та колишня балерина Маргарет Куеллі, дочка Енді Макдавелл.
За сюжетом дівчина присутня на званій вечері, де всі з посмішкою слухають чиюсь урочисту промову. Але їй стає нудно, і вона виходить у коридор подихати свіжим повітрям. Тут-то і починається найцікавіше: героїня пускається в дикий танець, кривляється, пускає лазери з рук, облизує статую і витворяє інші безумства, вивільняючи таким чином роздратування, яке багато хто відчуває на світських заходах. Постановкою її танцювальних па займався хореограф Райан Хеффінгтон, який свого часу працював над кліпом співачки Sia Chandelier.
Новий аромат Kenzo під назвою Kenzo World став першим парфумом, створеним Керол Лім та Умберто Леоном, креативними директорами модного Будинку. У цьому їм допомагав відомий парфумер Франсіс Куркджан. Дизайн незвичайного флакона у вигляді людського ока вигадав Патрік Лі. Основними нотками фруктового аромату стали півонія, білі квіти та єгипетський жасмин.
Статті по темі:
Перші результати колаборації Kenzo та H&M
ВІДЕО: Kenzo представили фільм про дівчат-байкерів
Квіткова подорож: Kenzo зняв серію міні-фільмів