Співачка продовжує свою співпрацю зі спортивним брендом.
Поки Селена Гомес добре проводить час на Каннському кінофестивалі та насолоджується морем та сонцем на Лазурному узбережжі, бренд спортивного одягу та аксесуарів Puma, представив перші кадри нової рекламної кампанії за участю співачки.
Колекція створена під керівництвом Гомес і призначається для людей, які ведуть активний спосіб життя, багато подорожують, але цінують комфорт і стиль.
Я закохана у цю колекцію, бо вона надихнута моїм життям. Я хотіла створити те, що повністю мене відображатиме: щось зручне і модне. Образи з цих речей можна створити за лічені хвилини до виходу з дому, і це виглядатиме дуже стильно,
– сказала співачка.
Читайте також: БАГАТОЛИКІСТЬ: ДЖІДЖІ ХАДИД У НОВІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ BURBERRY
Нова колекція складається із спортивних топів, майок, легінсів різних кольорів, поясних сумок та пов’язок на голову. Основний акцент дизайнери бренду зробили на сірий та білий кольори.
Головна ідея фотосесії в тому, щоб продемонструвати універсальність одягу з нової колекції. Тому Селена Гомес позувала на тлі декорацій аеропорту та на борту авіалайнера. Такий антураж був обраний невипадково – через щільний графік співачці постійно доводиться літати на літаках, тому зручний одяг – просто must have в її гардеробі.
Нагадаємо, що це друга колаборація Селени Гомес із спортивним брендом Puma. На початку року вона представила першу колекцію Strong Girls, створену у співпраці з брендом. Раніше співачка неодноразово була обличчям марки спортивного одягу та знімалася у кампейнах.