
Різдвяний ролик про кота-розчапу підірвав інтернет
Ось і настав той чудовий час, коли універмаги та бренди починають навперебій радувати нас своїми передноворічними роликами.
Мережа англійських універмагів Sainsbury’s вже встигла відзначитися – лише за тиждень їхня відеоверсія різдвяної казки набрала 12 мільйонів переглядів на YouTube. А все тому, що не перейнятися любов’ю до її головного героя – незграбного кота на прізвисько Міг, просто неможливо. Незважаючи на те, що він розносить весь будинок чи не в тріски, саме завдяки цьому «конфузу» господарі Мога розуміють, що у світі завжди є люди, які готові їх підтримати і не дати Різдву пропасти.
До речі, кіт Міг – це персонаж серії книг британської письменниці Джудіт Керр. Старт продажів її нового твору починається в мережі універмагів якраз зараз, а отримані кошти будуть спрямовані на підвищення грамотності серед дітей Великобританії.
Більше від
- Багато кохання, Рим та кепі Ruslan Baginskiy: новий трейлер «Емілі в Парижі — 5»
- Виставка Ukraine WOW оновила експозицію: що подивитися до 11 січня
- «Прем’єра, яка не відбудеться» — виставка про пам’ять, біль і спадковість української культури
- «Лісова пісня»: у новорічній постановці легендарного балету вперше пролунає «Щедрик»
- Які українські фільми стали найкращими у 2025 році: вибір кінокритиків