Закрити
UA
Культура

50 найпопулярніших серіалів сезону 2017-2018

Поділись:

Фільми вже давно відійшли на другий план. Тепер серіали “правлять балом”! 

posts-to-db-Фото 1

“Теорія великого вибуху”. Фото: cadenaser.com

Як відомо, на початку літа закінчується офіційний телесезон. Підбиваючи підсумки сезону 2017-2018, маркетингові фірми підрахували розмір аудиторії всіх серіалів, що виходили в ефір на основних американських каналах – і за цим показником склали рейтинг із 50 найпопулярніших серіалів. Незважаючи на те, що він знімається вже понад 10 років, лідером став проект «Теорія великого вибуху», нещодавно продовжений на ще один сезон (вже 12-й за рахунком).

Читайте також: КРАЩІ МОЛОДІ СЕРІАЛИ ЗА ОСТАННІ 20 РОКІВ

Ми не забиватимемо вам голову всім списком, а зупинимося на 20-ці. Ось так виглядають лідери серед найпопулярніших серіалів минулого сезону з огляду на такий фактор, як середній розмір глядацької аудиторії кожного епізоду:

  • Теорія великого вибуху / The Big Bang Theory (18.4 млн.)
  • Розанна / Roseanne (17.6 мільйонів глядачів)
  • Це ми / This is Us (17.4 мільйонів глядачів)
  • Морська поліція: Спецвідділ / NCIS (16.7 млн.)
  • Дитинство Шелдону / Young Sheldon (16.0 млн)
  • Хороший лікар / The Good Doctor (15.6 млн)
  • Містер Булл/Bull (14.5 млн)
  • Блакитна кров / Blue Bloods (12.9 млн)
  • Морська поліція: Новий Орлеан / NCIS: New Orleans (12.3 млн.)
  • Анатомія пристрасті / Grey’s Anatomy (10.9 млн)
  • Гаваї 5-0 / Hawaii Five-0 (10.8 млн)
  • Мати / Mom (10.79 млн)
  • 9-1-1 (10.74 млн)
  • Морська поліція: Лос-Анджелес / NCIS: LA (10.5 млн.)
  • Чикаго поліція / Chicago PD (10.4 млн)
  • Чикаго медики / Chicago Med (10.2 млн)
  • Спецназ / Seal Team (10 млн)
  • Чикаго у вогні / Chicago Fire (9.9 млн)
  • Мислити як злочинець / Criminal Minds (9.58 млн)
  • Інстинкт / Instinct (9.44 млн)

За цим списком видно, що американський глядач вважає за краще так звані процедурали – поліцейські/кримінальні драми, а ще – медичні драми. До списку потрапило трохи комедій.

Варто зазначити, що рейтинг складався саме на основі американської аудиторії та переглядів по телебаченню. Аудиторія інтернету не бралася до уваги.