
Читати – це сексуально. Доводить Даша Астаф’єва у новій колаборації UnderBooks х Rikky Hype.

Проєкт прагне просувати культуру читання і внести свій вклад у зображення книжок частиною трендів, включно і через тему одягу. Кампанія UnderBooks та Rikky Hype демонструє всю красу процесу читання у його різноманітних проявах і привертає увагу до вивчення української історії, літературної та культурної спадщини, роблячи проєкт книжкового застосунку та його засновницю — головною зіркою нової весняної колекції.
Портрети Даші відзнято у культовій Національній бібліотеці України імені Ярослава Мудрого, що знаходиться у серці столиці. Локація символізує зміни, що відбулись у сфері читання, і в той же момент дозволяє поринути в атмосферу позачасової літератури у будь-яких форматах: аудіокнижок, онлайн-читання чи друкованих видань.

Кампейн зосереджено на темі краси, лейтмотивом зйомки проходить тема моди на книжки. Образи Даші — ніжні та стримані — тут новинки з весняної колекції Rikky Hype: сатиновий комплект зі спідниці та сорочки; сукня; брюки та сорочка.
“Нас надихає підвищення рівня читання в країні, і ми прагнемо лише покращувати цей показник різноманітними способами. Місія даного проєкту — здорова пропаганда українських творів та робіт і демонстрація того, що читання — дійсно новий тренд”, — діляться команди.


Для покупців Rikky Hype протягом місяця діятиме безкоштовний доступ до легендарних творів у застосунку за спеціальним промокодом.
Читайте також: ВІДТІНКИ МОЛОДОЇ ЗЕЛЕНІ ТА ТЕПЛОЇ КАРАМЕЛІ, СМІЛИВИЙ ЧЕРВОНИЙ: SARNA ПРЕЗЕНТУЄ НОВУ КОЛЕКЦІЮ
Більше від
- Особистий букліст: 5 книжок, які радить Lida Lee
- Джейсон Стейтем проти всіх: дивіться трейлер фільму “Самотник”
- Бізнес і культура: Aromateque підтримали вихід артбуку “Абракадабра” Павла Макова – фото книги
- ADAM: “Таку як є”, “Повільно” та інші емоційні пісні гурту
- Нові серіали грудня 2025: «Фолаут», «Емілі в Парижі» та інші яскраві прем’єри