
Дрю Беррімор представила свій лайфстайл-бренд
Акторка взялася підкорювати вершини модної індустрії.
З 24 жовтня на майданчику Amazon надійшла у продаж нова лінійка лайфстайл-бренду Дрю Беррімор під назвою Dear Drew. Слоганом цієї марки став вислів “A love letter to women around the world”, що в перекладі означає “Любовне послання для всіх жінок світу”.
Читайте також: ЧОТИРИ ПРАВИЛА ЗДОРОВОГО ЖИТТЯ ВІКТОРІЇ БЕКХЕМ
У лайфстайл-бренді актриси представлені не лише одяг та сумки, але й аксесуари, валізи для багажу та приладдя для дому. Цінова політика бренду лояльна: тут ви зможете знайти як аксесуар для волосся за 28 доларів, так і сумку за 248 доларів.
Також у Мережі з’явилися перші кадри із рекламної кампанії нового лайфстайл-бренду голлівудської актриси. На них вона розгулює Малберрі-стріт на Манхеттені з коробкою Amazon і в речах з власної колекції.
Директор майданчика Amazon каже, що радий співпраці з Дрю Беррімор і поважає актрису за її невичерпну енергію, вражаючу кар’єру і стиль з духом свободи.
Читайте також: НОВА КОЛАБОРАЦІЯ: СТЕЛЛА МАККАРТНІ І АЛІША КІЗ ОБ’ЄДНАЛИСЯ У БОРОТЬБІ ПРОТИ РАКУ ГРУДІ
На сайті в розділі «Fashion» продаються такі марки, як Lark & Ro, Ella Moon, Mae, Paris Sunday, Amazon Essentials, Buttoned Down, Good Threads and Scout + Ro, але Шановний Дрю став першим брендом, який займається знаменитістю.
Дрю Беррімор зарекомендувала себе як добрий підприємець: її компанія Квіткова краса, заснована у 2013 році, продається у 4 000 маркетах у США та 300 магазинах у Мексиці. Також цього року вона запустила власний сайт, де можна придбати її продукцію онлайн. flowerbeauty.com.
Фото: people.com; flowerbeauty.com
Більше від
- Для сніжного настрою: 6 фільмів з ідеальною зимою
- У тілі звіра: вийшов трейлер нового мультфільму Pixar “Стрибунці”
- Унікальний світ наїву: в Українському Домі відкрилася виставка “Земля Івана”
- Українські фільми «2000 метрів до Андріївки» та «Я померла в Ірпені» — у шортлісті «Оскара — 2026»
- Нові серіали грудня 2025: «Фолаут», «Емілі в Парижі» та інші яскраві прем’єри