Новий рекламний ролик Dior викликав суперечки у Мережі.
Тиждень тому модний будинок Dior опублікував відеоролик, у якому представив новий аромат Sauvage. Особою рекламної кампанії став популярний голлівудський актор Джонні Депп. У ролику показано життя та традиції корінних жителів Америки – індіанців.
У відео Деппа зображено в ролі сучасного шамана, який спостерігає на своєму шляху «магічні знаки». Вони й приводять його до головного скарбу – духів Sauvage.
Читайте також: Каньє Вест та Kid Cudi випустять другий спільний альбом.
На бренд та Деппа обрушився шквал негативних відгуків та звинувачень у культурній апропріації. Користувачі Мережі також наголосили на тому, що актор не є корінним індіанцем.
Ми не мали наміру образити будь-кого. Фільм був знятий з повагою до корінних народів не лише Північної Америки, а й усього світу. Нам шкода, що люди вирішили його одразу ж розкритикувати. Однак вони мають право висловлювати будь-яку свою думку,
– Написав Джонні Депп.
Також актор зазначив, що рекламу було знято з метою «пролити світло» на життя корінних народів Америки.
Нагадаємо, що нещодавно інший голлівудський актор, Бред Пітт зізнався, що ходив на збори для анонімних алкоголіків після розлучення з Джолі.