Онлайн-платформа Farfetch, що поєднує бутіки та бренди з усього світу, продовжує крокувати в ногу з часом і навіть випереджати його. Так, тепер Farfetch є ще Global Curator на Apple Music. Крім того, Farfetch інтегрує Apple Music у власний iOS додаток Farfetch Discover та у сайт Farfetch.com, поступово роблячи музику невід’ємною частиною онлайн-шопінгу.
Платформа запускає два плейлисти: Songs From the Shoot і Tune Tuesdays. Зокрема, плейлист Songs from the Shoot складатиметься з музики, відібраної креативною командою сайту Farfetch, а також його відомими друзями, такими як Maxwell, Chelsea Leyland та Florrie. Плейлисти будуть створені на основі музики, що звучить на знімальному майданчику під час фотосесій для Farfetch.
Як зазначає Стефані Хортон, директор з маркетингу у Farfetch, таке партнерство не лише дозволить покупцям відчути себе учасниками креативного процесу, що відбувається на майданчику, але також стане прикладом чудового альянсу нових технологій та моди.