
Гвінет Пелтроу показала фігуру у новій рекламній кампанії купальників
Послідовниця ЗОЖ демонструє на своєму прикладі, що робота над собою може дати відмінний результат.
Днями Гвінет Пелтроу презентувала нову колекцію купальників та сама стала головною героїнею рекламної кампанії. 46-річна знаменитість позувала в чорному бікіні на сходах, насолоджуючись сонячним промінням. Фото виконане в чорно-білому стилі та чудово демонструє підтягнуту та рельєфну фігуру актриси.
@goop
Пару знімків із нової літньої колекції Пелтроу розмістила на офіційній сторінці свого проекту Goop і відразу отримала безліч захоплених відгуків, не тільки від її шанувальників, а й від колег по цеху. Свої коментарі залишили Кортні Кокс, Демі Мур, Ель Макферсон та Кортні Лав.
Читайте також: КРАЩІ СУКНЯ КАНСЬКОГО КИНОФЕСТИВАЛЮ 2019
І хоча актриса виглядає чудово в цьому купальнику, що бажає його придбати, доведеться витратитися, оскільки коштує такий купальний костюм 363 долари (9524 гривні).
Нагадаємо, що Гвінет Пелтроу — затята прихильниця правильного харчування та здорового способу життя. Вона заснувала проект Goop, який існує з 2008 року, який займається виробництвом продуктів харчування, косметики та інших товарів для ЗОЖ. До її бізнесу ставилися скептично, наприклад, нещодавно стався конфлікт із вітамінами для вагітних The Mother Load, які виявилися не такими невинними, як повідомлялося на її сайті.
Незважаючи на це, прибуток актриси зростає з кожним роком і за одинадцять років існування бренду, вона встигла заробити приблизно 250 мільйонів доларів.
Більше від
- Кирило Парастаєв про дебют у романтичній комедії «Випробувальний термін», шлях зі сцени у кіно та мистецтво бути собою
- Як український «Щедрик» завоював світ і став символом Різдва
- Фатальна пристрасть та зникнення: трилер «Острови», який став хітом Берлінале
- Справжні зірки сяють попри всі блекаути: чому Threads досі обговорює київський концерт Макса Барських
- Для сніжного настрою: 6 фільмів з ідеальною зимою