Реп-виконавиця куруватиме контент і створюватиме колекції та товари відповідно до філософії бренду.
Карді Бі, однозначно, внесла деякі корективи до розуміння сексуальності і вона не соромиться транслювати її усьому світу. Цей потужний потенціал в артистці побачила рада директорів бренду Playboy і прийняла рішення, що такі, як Карді Бі повинні бути в їхній команді. Тому спеціально для неї створили першу в історії бренду вакансію креативного директора.
До обов’язків знаменитості входить куріювання контенту, який виходитиме в онлайн-виданні, також вона займеться розробкою колекцій одягу та товар для сексуального здоров’я, які виходять під лейблом Playboy. Про це повідомляє видання Hypebae.
Читайте також: Нова я: Біллі Айліш змінила блонд на новий зухвалий відтінок
Але це ще не все. Карді Бі також стала співзасновницею онлайн-платформи Centerfold, яка обіцяє у своєму прес-релізі “створити місце, де можна буде вільно висловлювати свою сексуальність і почуватися безпечно в онлайн-середовищі”. Глава бренду Playboy Бен Кон планує запустити проект уже 2022 року. Звучить ця ідея провокаційно, але можливо, з цього щось вийде естетичне, під стать самому лейблу.
З її прихильністю до свободи самовираження, прагненням допомогти артистам бути почутими та здатності сміливо виражати свою сексуальність та позитивне ставлення до тіла Карді — втілення бренду Playboy. Мені не терпиться побачити, що Карді та наша команда розроблять разом,
– зазначив Бен Кон.
Якщо чесно, то ми зовсім не здивовані такому вибору, адже Карді Бі останнім часом кидає виклик суспільству своєю творчістю, вбранням на червоних доріжках та загалом стилем життя.