Незважаючи на популярність зірки серіалу “Форс-мажори”, герцогинею-інфлюєнсером назвали Кейт.
Щорічно компанія Evening Standard проводить річний звіт із роздрібної торгівлі. Згідно з їхніми даними, саме стиль Кейт Міддлтон має найбільший вплив на покупки у Великій Британії.
Читайте також: СТИЛЬ ДНЯ: КЕЙТ МІДДЛТОН, МЕГАН МАРКЛ І ЕМА УОТСОН НА ФІНАЛІ УІМБЛДОНУ
Найбільший вплив справило те, як Кейт одягалася під час усієї вагітності принцом Луї. Видання повідомляє, що луки герцогині “заробили більше онлайн-запитів на eBay, ніж будь-який інший за останній рік”.
Коли герцогиня Кембриджська вийшла в червоній сукні від Jenny Packham з новонародженим Луї, продажі цього вбрання одразу зросли вдвічі.
Останнім часом улюбленими брендами Кейт Міддлтон – Jenny Packham, Alexander McQueen та Seraphine – стали значно більше цікавитися в Мережі.