Італійський бренд Liu Jo є на що поскаржитися.
Дуже складно не заплутатися в довгому списку звинувачень, який надав модний будинок на розгляд адвокатам Кендал Дженнер.
У юридичній скарзі, поданій до суду Нью-Йорка у понеділок, 2 серпня, італійська компанія звинувачує зірку в реаліті-шоу у порушенні умов модельного контракту. Так, як виявилося, модель не з’явилася на дві заплановані фотосесії, за які їй мали виплатити загалом 1,5 мільйона доларів плюс 20 відсотків плати за обслуговування. Кендал, яка була найоплачуванішою моделлю у світі в 2018 році з річним доходом у 22,5 мільйона доларів, за даними Forbes, не відреагувала на звинувачення, але її материнське модельне агентство опублікувало заяву, яка спростовує ці твердження.
У своєму позові бренд Liu Jo стверджує, що 25-річна зірка взяла участь у перших зйомках у липні 2019 року та що до лютого 2020 року вони вже виплатила їй 1,35 мільйона доларів.
Друга зйомка мала відбутися в Лондоні у березні 2020 року, але пандемія коронавірусу не дозволила моделі подорожувати. У позові зазначено, що сторони домовилися відкласти зйомки до осені, але не підтвердили нової дати.
Кендал у кінцевому підсумку «перестала відповідати Liu Jo доти, доки компанія не повідомила їй, що вважає її порушила договір і, отже, договір був розірваний, згідно з документами.
Читай також: У сукні Барбі та кедах: Блейк Лайвлі зробила дебютний вихід після довгої перерви
Представник керуючої компанії The Society Management, яка представляє Кендал, зазначив: «Цей позов необґрунтований. Керівництво від імені пані Кендал Дженнер постійно пропонувало Liu Jo альтернативні дати та місця для виконання угоди, яка була відкладена через пандемію коронавірусу. Дженнер охоче запропонувала надати свої послуги, виконуючи зобов’язання.
Також у своєму позові бренд зазначив, що після того, як Кендал запропонувала перенести зйомку на жовтень, компанія дізналася, що модель «поїде до Італії у вересні 2020 року, щоб провести фотосесію для іншого дизайнера». У скарзі є посилання на статтю у Metro UK, яка містить фотографії моделі, на яких видно, що вона прибула на зйомки для Versace наприкінці того ж місяця. Цього року Кендал знялася в рекламі люксового бренду.
Бренд Liu Jo стверджує, що їм довелося змінити всю концепцію рекламної кампанії весна-літо 2021, що коштувало їм не лише великих зусиль, а й значних капіталовкладень.