Закрити
UA
Культура

Кім Кардаш’ян перейменувала свою лінійку білизни

Поділись:

Ніхто не посперечається з тим, що Кім Кардашьян прекрасна бізнес-леді. Американська актриса і модель вже випустила свою лінійку косметики та парфумерії, що тепер на черзі коригує нижню білизну.

Раніше у своєму Instagram Кім анонсувала вихід білизни, яка мала називатися «Kimono». Жителі Японії негативно сприйняли таку назву бренду, адже Кім порівняла спідню білизну з національним японським одягом. Серед незадоволених виявився мер міста Кіото Даїсаку Кадокава. Він надіслав Кардаш’ян офіційний лист, у якому попросив перейменувати бренд. Також він запросив модель та її родину подивитися на краси міста та місцеві традиції.

Читайте також: Тейлор Свіфт випустила спільну колекцію зі Стеллою Маккартні

Кім вирішила швидко усунути проблему і презентувала нову назву білизни, що коригує, «SKIMS Solutionwear». Користувачі Мережі позитивно сприйняли зміни та похвалили Кардаш’ян за вміння виходити з конфліктних ситуацій.

Я завжди прислухаюся до відгуків і думок фанатів, і я така вдячна, що вони поділилися своїми ідеями щодо назви мого нового бренду. Після довгих роздумів та роздумів я з радістю повідомляю про запуск SKIMS Solutionwear,

– пише Кім у своєму Instagram.

posts-to-db-Фото 1

Лінійку буде представлено 10 вересня. До неї увійдуть бра, шорти та боді нейтральних кольорів. На сайті бренду заявлено, що SKIMS запропонує всі варіанти відтінків та форм спідньої білизни, незалежно від ваших цілей. Розмірний ряд буде широким – від XXS до 5XL.

Нагадаємо, що нещодавно інша американська зірка, Анджеліна Джолі завела свій канал на You-tube. 

Автор: Бабець Єлизавета

Також читайте