Кьяра Ферраньи — приклад для багатьох блогерів і не тільки як у стилі, веденні бізнесу, так і в прояві соціальної відповідальності. Дівчина часто підтримує соціальні проекти і в складні для Італії часи не залишилася осторонь.
Блогерство, або як його називають інфлюенсерством, переживає не найкращі часи. Соцмережі масово заполонили всі, кому не ліньки взяти в руки телефон, зняти відео довжиною в 15 секунд, потім виставити в Instagram-stories або побажати всім доброго ранку і великого кохання під постом з фотографією себе на тлі чого завгодно. Але зібрати навколо людей, які будуть захоплено стежити за твоїм обліковим записом, набагато складніше, та й виходить далеко не у всіх.
Читайте також: Як розкрутити Instagram: секрети популярності в соцмережі
Саме через перенасичення інформацією та кількістю контенту у соціальних мережах набрати велику кількість передплатників набагато складніше. А ось нарватися на хейт, причому іноді цілком виправданий, значно легше. Хтось не стежить за своїми словами, хтось у буквальному розумінні не дотримується закону і не дотримується здорового глузду: їздить п’яним за кермом і транслює це в соцмережі, не дотримується самоізоляції після приїзду з іншої країни, рекламує фейки чи несертифіковані товари.
Фільтрувати все, що можуть побачити інші люди та розцінити не завжди позитивно, одне з важливих правил поведінки у соцмережах.
За всіх часів люди наживалися на біді інших. Так і зараз. Здавалося б, XXI століття, 2020 рік, усі пропагують усвідомленість, але не тут було.
Пандемія коронавірусу дала людям можливість приєднатися до одного з таборів: нажитися на біді або простягнути руку допомоги. І цілі у всіх розділилися діаметрально протилежно. Одна справа – просувати свій бізнес/магазин/бренд чесно, а інша – піднімати ціни на дешеві товари в складний для всіх період.
Деякі пішли ще далі, розігруючи у своїх акаунтах у Instagram ці самі речі першої необхідності. Наприклад, антисептики. Потрібно було лише підписатися і підставити кілька лайків. Здавалося б, звична практика для активності в обліковому записі, але виглядало, м’яко кажучи, недоречно.
Читайте також: 20 найцікавіших Instagram-блогерів України
Хоча хтось наживається на складному періоді, є люди, які не залишаються осторонь. Кьяра Ферраньї у тому числі.
32-річна Кьяра розпочала свій шлях у блогерстві давно, ще в той період, коли Instagram не існувало. У далекому 2009 році дівчина з сім’ї дантиста і письменниці завела сайт The Blonde Salad. The Blonde – через колір волосся, а Salad – тому що в блозі було все змішано, вона розповідала про моду, сім’ю, подорожі та своє життя.
Просуванням блогу займався колишній хлопець Кьяри Ріккардо Поццолі. Все вийшло більш ніж успішно, бо згодом дівчину помітили, пропонували прибуткові контракти і не тільки. Незабаром Ферраньї перейшла на іншу платформу — Instagram, а досі зібрала навколо себе 19 мільйонів передплатників, відкрила свій бренд Chiara Ferragni Collection, стала першою в рейтингу Forbes за 2017 рік у категорії «Мода». Чим не рольова модель для сучасної молоді?
На додачу додається успішний чоловік – дуже популярний в Італії репер Fedez, малюк Лео, багато родичів, які миготять у Кьяри в соцмережах, і з недавніх пір посада CEO у своїй компанії.
Читайте також: 6 способів захистити своє психічне здоров’я у соцмережах
Оскільки Кяьра Ферраньї — італійка і живе в Мілані, пандемія коронавірусу не оминула і її разом із сім’єю. На щастя, всі живі-здорові і суворо дотримуються правил карантину, але Кьяра не стала ховати голову в пісок і вдавати, що ситуація її не стосується.
Цим повідомленням я хотіла б пояснити ситуацію всім моїм іноземним передплатникам (70% моїх 18,7 мільйонів), які до кінця не розуміють, наскільки важка ситуація в Італії: вона погана. У нас понад 10 000 випадків зараження (На момент публікації поста – прим.ред), понад 600 смертей та понад 5000 людей у лікарнях з поганими умовами. Лікарні до цього не готові, і лікарі з медсестрами роблять все можливе, щоб допомогти якомога більшій кількості людей, але якщо зростання кількості хворих не сповільниться, їм доведеться почати приймати пацієнтів вибірково, виходячи з того, наскільки вони молоді та які мають шанси на одужання. ,
– Написала Кьяра у своєму Instagram.
Читайте також: COVID-19: 10 часто задаваних питань про новий вірус
З квартири, обставленої дизайнерськими речами в елітному районі, Кьяра не переставала вести мовлення про ситуацію в Італії і разом з чоловіком починає великий збір допомоги для лікарень, до якого можуть приєднатися всі з будь-якого куточка планети.
Зараз ми всі живемо в карантині, як це було в деяких містах Китаю минулого місяця. Тому, будь ласка, почніть усвідомлювати і розуміти, що це не звичайний грип, а набагато небезпечніший для всіх нас. Залишайтеся вдома так довго, як це можливо в цей критичний час, скажіть іншим бути обережним і допоможіть лікарням Італії.
На даний момент завдяки ініціативі К’яри Ферраньї було зібрано понад €4 мільйони. Раніше подружжя вже жертвувало €100 тисяч для лікарні Сан-Раффаеле. Блогер також відмовлялася від пропозицій прийти на Тиждень моди в Мілані, який проходив у Мілані в лютому.
Переглянути цю публікацію в Instagram
Благодійністю Кьяра займається не вперше. Розуміючи, що вона має можливість допомогти цьому світу, дівчина робить для цього все можливе. Після весілля з репером Федеріко, яке пройшло більш ніж грандіозно, дівчина зібрала гроші для дівчини з рідкісною формою раку. Навіть у сукні від Dior (саме цей модний Дім одягав її на весілля) або з сумкою Chanel дівчина не забуває, що гроші потрібні не тільки для того, щоб купувати дорогі речі собі, а й допомагати іншим.
Фото: https://www.instagram.com/chiaraferragni/