
Києві відбудеться другий Second | Sustainable Weekend & Kilo Market
Маркет вінтажних та локальних брендів, одяг на вагу, лекторій та перформанс на пілоні: у Києві відбудеться другий Second | Sustainable Weekend & Kilo Market
20–21 вересня поп-ап простір «Кудрявка» перетвориться на маркет локальних та вінтажних брендів. Протягом вихідних на Кудрявській, 16 можна буде придбати речі з приватних та вінтажних селекцій, а на корнері від благодійного магазину LASKA — навіть купити одяг на вагу (один з найпопулярніших форматів в ЄС)

У програмі заходу:
- KILO MARKET від благодійного та соціального проєкту LASKA — можливість купити речі на кіло;
- апсайклінг-бренди й локальні pre-loved проєкти із селекцією від світових та українських брендів;
- корнер приватних колекцій (найпопулярніша зона маркету з першого івенту, тож цього разу ми збільшили її в 2,5 рази) від засновниці апсайкл бренду better.us Юлії Пеліпас, мисткині Маші Реви, засновниці бренду Nadiia World Наді Шаповал, фешн експертки Катерини Кулік, арт-директорки Ані Матвіюк, креативної директорки Тані Немченко та інших;
- майстер-клас з танців на пілоні від студії OBERT;
- лекції про дизайн, сталу естетику, українську моду як феномен тощо
- зона фудкорту;
- діджей-сети протягом двох днів
“Вже вдруге ми організовуємо Second, а це означає, що формат альтернативного шопінгу актуальний серед спільноти Києва. Кожна річ, яку ви знайдете на маркеті, — це про унікальність та самобутність. Ми віримо, що мода може бути сучасною та відповідальною одночасно.” — зазначають організатори.
Розклад лекторію 21/09:
- 13:00-14:30 Розмова «Стала естетика: як креативні індустрії формують відповідальне майбутнє». Катерина Фастовець (керівниця бренду Marie Claire в Україні й проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media), Тетяна Чумак (TG Botanical, VIKTORANISIMOV, TAGO), Ірина Амбросов (PLN-GNS) — проаналізуємо, де сходяться стиль, свідомість і сила медіа та підкреслимо роль сталих ініціатив.

- 15:00-16:00 Лекція-бесіда «Catchy design або все, що вам буде цікаво». Даня Нестеревич —співзасновник та дизайн-директор київської студії DVIЙKA — поділиться власним досвідом роботи проєкту та розповість більше про айдентику для різноманітних брендів: поговоримо про те, як зробити помітний дизайн, що зачепить око через свої концептуальні ідеї.
- 16:30-18:00 Лекція “Фешн-екосистеми”. Інна Чут — співзасновниця та СЕО онлайн школи SKVOT—поговоримо про те, як українська мода стає справжнім феноменом нашого часу та формує нове сприйняття України у світі.
Свої колекції на маркеті представлять бренди: POETRY IN OBJECTS, distinctive.clo, Rare vintage ua, апсайклінг бренди PLISOK, lyhytsky, e17.project, UNICO, dyka kvitkarnia, BESKET, tishhh, Casa37, parasolya.cuteshop, Exaltouch, Lapunzel, SKLVA, 2Glaza, Yaspis, Sych Studio, Хімчистка ЦЕХ, glassom*home, saintxmaria, Deformation та інші проєкти.

Київ, Кудрявська, 16 — простір Кудрявка
20–21 вересня
Вхід: 300 грн/день
Instagram: @second_sustainable
Більше від
- «Лісова пісня»: у новорічній постановці легендарного балету вперше пролунає «Щедрик»
- Які українські фільми стали найкращими у 2025 році: вибір кінокритиків
- Північне сяйво та ельфи: який вигляд і програму матиме “Резиденція Санти” на ВДНГ
- Допрем’єрний показ чорної комедії «Останній вікінг» із Мадсом Міккельсеном у головній ролі
- Українські бренди, що переосмислюють моду