Закрити
Сталість

Києві відбудеться другий Second | Sustainable Weekend & Kilo Market

Поділись:

Маркет вінтажних та локальних брендів, одяг на вагу, лекторій та перформанс на пілоні: у Києві відбудеться другий Second | Sustainable Weekend & Kilo Market

20–21 вересня поп-ап простір «Кудрявка» перетвориться на маркет локальних та вінтажних брендів. Протягом вихідних на Кудрявській, 16 можна буде придбати речі з приватних та вінтажних селекцій, а на корнері від благодійного магазину LASKA — навіть купити одяг на вагу (один з найпопулярніших форматів в ЄС)

Фото з попереднього івенту

У програмі заходу:

  • KILO MARKET від благодійного та соціального проєкту LASKA — можливість купити речі на кіло;
  • апсайклінг-бренди й локальні pre-loved проєкти із селекцією від світових та українських брендів;
  • корнер приватних колекцій (найпопулярніша зона маркету з першого івенту, тож цього разу ми збільшили її в 2,5 рази) від засновниці апсайкл бренду  better.us Юлії Пеліпас, мисткині Маші Реви, засновниці бренду Nadiia World Наді Шаповал, фешн експертки Катерини Кулік, арт-директорки Ані Матвіюк, креативної директорки Тані Немченко та інших;
  • майстер-клас з танців на пілоні від студії OBERT;
  • лекції про дизайн, сталу естетику, українську моду як феномен тощо
  • зона фудкорту;
  • діджей-сети протягом двох днів

“Вже вдруге ми організовуємо Second, а це означає, що формат альтернативного шопінгу актуальний серед спільноти Києва. Кожна річ, яку ви знайдете на маркеті, — це про унікальність та самобутність. Ми віримо, що мода може бути сучасною та відповідальною одночасно.” — зазначають організатори.

Розклад лекторію 21/09:

  • 13:00-14:30 Розмова «Стала естетика: як креативні індустрії формують відповідальне майбутнє». Катерина Фастовець (керівниця бренду Marie Claire в Україні й проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media), Тетяна Чумак (TG Botanical, VIKTORANISIMOV, TAGO), Ірина Амбросов (PLN-GNS)   проаналізуємо, де сходяться стиль, свідомість і сила медіа та підкреслимо роль сталих ініціатив.

Катерина Фастовець керівниця бренду Marie Claire в Україні

  • 15:00-16:00 Лекція-бесіда «Catchy design або все, що вам буде цікаво». Даня Нестеревич —співзасновник та дизайн-директор київської студії DVIЙKA — поділиться власним досвідом роботи проєкту та розповість більше про айдентику для різноманітних брендів: поговоримо про те, як зробити помітний дизайн, що зачепить око через свої концептуальні ідеї.
  • 16:30-18:00 Лекція “Фешн-екосистеми”. Інна Чут — співзасновниця та СЕО онлайн школи SKVOT—поговоримо про те, як українська мода стає справжнім феноменом нашого часу та формує нове сприйняття України у світі.

Свої колекції на маркеті представлять бренди: POETRY IN OBJECTS, distinctive.clo, Rare vintage ua, апсайклінг бренди PLISOK, lyhytsky, e17.project, UNICO, dyka kvitkarnia, BESKET, tishhh, Casa37, parasolya.cuteshop, Exaltouch, Lapunzel, SKLVA, 2Glaza, Yaspis, Sych Studio, Хімчистка ЦЕХ, glassom*home, saintxmaria, Deformation та інші проєкти.

Фото з попереднього івенту

Київ, Кудрявська, 16простір Кудрявка

20–21 вересня

Вхід: 300 грн/день

Instagram: @second_sustainable

Слідкуйте за новинами в

Також читайте