
Марго Роббі – обличчя аромату Deep Euphoria від Calvin Klein
Марго Роббі стане обличчям нового жіночого аромату Deep Euphoria, який доповнить лінійку Euphoria вже з двох існуючих ароматів.
25-річна акторка, яка відвідала вчора Met Gala, була одягнена в шовкове плаття без бретельок і з вирізами від Calvin Klein. І, мабуть, не випадково. У серпні вона з’явиться у телевізійній та друкованій рекламі Deep Euphoria. Це вперше, коли Марго Роббі представлятиме аромат бренду.
Майбутнє літо обіцяє бути великим для актриси, яка набула свого зіркового статусу після появи у «Вовку з Уолл-стріт». Незабаром на екрани вийде «Легенда про Тарзана», де вона зіграла головну жіночу роль, як і в «Загоні самогубців». За словами керівництва Calvin Klein Fragrances, Марго “відмінно втілює в собі сучасну жіночність” аромату.
Оригінальний аромат Euphoria дебютував у 2005 році, через дев’ять років з’явився Endless Euphoria. Особою першої рекламної кампанії стала Наталія Водянова, а Endless Euphoria представляла Ванесса Аксенте.
Фото: GettyimagesБільше від
- Кирило Парастаєв про дебют у романтичній комедії «Випробувальний термін», шлях зі сцени у кіно та мистецтво бути собою
- Як український «Щедрик» завоював світ і став символом Різдва
- Фатальна пристрасть та зникнення: трилер «Острови», який став хітом Берлінале
- Справжні зірки сяють попри всі блекаути: чому Threads досі обговорює київський концерт Макса Барських
- Для сніжного настрою: 6 фільмів з ідеальною зимою