
Неймар, Серена Вільямс та Кара Делевінь у новому ролику навушників Beats by Dre
Відключити свої вуха і бути вищим за шум – ось про що цей рекламний ролик.
Instagram/@beatsbydre
Компанія Beats by Dre представила новий рекламний ролик, у якому розповідається ні скільки про продукт, як історію успіху знаменитих людей. Відео починається з того, що актор Майкл К. Вільямс розповідає повчальну казку своєї дочки, яка не може заснути.
Читайте також: СПІВАЧКА FKA TWIGS СТВОРИЛА КОЛЕКЦІЮ ПІЖАМ
Він вчить її не звертати уваги на критику та негатив, який оточує кожного, а йти тільки вперед, як зробили це футболіст Неймар, Серена Вільямс та Кара Делевінь. В історії йдеться, що необхідно вміти відключатися від думки сторонніх, звідси і слоган рекламної кампанії — «Вище шуму». Після цього мотивуюча казка на ніч перетворюється на видовищну виставу з феєрверками та вибухами.
Також, бренд не забув про свою незмінну «фішку» — їхня реклама плавно перетворюється на ролик для певного треку. На цей раз ним стала пісня Don’t Tell Me від Ruel. Автори ідеї – рекламне агентство JohnXHannes New York, режисурою займався Теренс Ніл із Park Pictures.
Більше від
- «Бріджертони» — 4: про кого новий сезон, хто зіграє головні ролі, перший трейлер та дата релізу
- «Танці з зірками. Рух до життя»: Руся Данілкіна, Наталка Денисенко, Павло Текучев та інші учасники про інтенсивну підготовку, внутрішні трансформації та благодійну мету
- «Щедрик» у Вестмінстерському абатстві: український хор заспівав у різдвяному зверненні короля Чарльза III
- Особистий букліст: 5 книжок, які радить Даша Астаф’єва
- 6 нових різдвяних фільмів Netflix, які варто подивитися на свята